ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, מספר 9 בליכוד, ביקר הערב (רביעי) את דבריו של יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן, שטען כי הוא "מאוכזב מתניהו". ברקת אמר כי "זה לא מועיל לדבר בתקשורת, צריך להקל על ראש הממשלה ולא להקשות עליו".

"אני מצפה להיות שר", הכריז ברקת בפתח דבריו. "מבחינת בכירות, 15 שנים בעיריית ירושלים, ומתוכן 10 שנים כראש העיר, זה ניסיון משמעותי, ואני מקווה שאוכל לממש את הפוטנציאל שלי בכנסת. אני בקשר עם אנשי ראש הממשלה כל הזמן, הם אנשים טובים. מעבירים מסרים באופן מסודר ומכובד, לא בתקשורת אגב".
ביטן מאוכזב מנתניהו?
"יש לו זכויות בליכוד, אנחנו אוהבים אותו, אבל כל אחד עם הסגנון שלו. בסופו של דבר צריך להקל על ראש הממשלה ולא להקשות עליו. זה לא מועיל לדבר בתקשורת, זה לא מקל על ראש הממשלה, גם ככה יש לא מעט אתגרים".

מה אתה חושב על התכניות של סמוטריץ'?
"את לא חושבת שהם מצפים לקבל את כל מה שהם ביקשו. המדינה הזאת, יהיו בה חוקים מפה את הודעה חדשה. זה לא סוף העולם לדון בנושא של איזונים בין הרשות המבצעת למחוקקת". 
זה בסדר שסמוטריץ' יהיה שר המשפטים הבא?
"להערכתי, זה יהיה יריב לוין, אבל זכותו לבקש. גם סמוטריץ' בחור רציני ואני מעריך אותו, אבל אני לא חושב שהוא יקבל את התיק הזה". 
ברני סנדרס אומר שממשלת ישראל ימנית-גזענית.
"אני לא מסכים איתו, אני לא חושב שהוא נכון. לא אהבתי את הדברים, אנחנו צריכים לחפש לעבוד עם שני הצדדים של המתרס, גם עם הרפובליקנים וגם עם הדמוקרטים. צריך למצוא דרך לדבר עם הדמוקרטים עם כל הביקורת שלהם. הערכים של האמריקאים והישראלים - יש לנו הרבה במשותף".