"אני יכול להגיד חד משמעית שאחווה באה לתוכנית והייתה בטוחה ב-100 אחוז שהיא תצא משם עם בעל", מצהיר בוגר "חתונה ממבט ראשון", טל כוכבא, בתגובה לטענות כי בת זוגו לשעבר, איתה התחתן בתוכנית הגיעה למעשה כדי להתפרסם. "אחרי התוכנית - עם האוכל בא התיאבון" אמר כוכבא, "קצת קרץ לה הפרסום, אבל נראה לי שכמעט כל בחורה שהייתה לה הזדמנות כזאת הייתה נוהגת כמוה. היא ב-100 אחוז לא באה לשם לזה".

טל כוכבא ואחווה סיטבון היו הזוג המדובר והזכור ביותר מעונתה הראשונה של התוכנית, ונשארו בזוגיות תקופה ארוכה גם אחרי שהסתיימו הצילומים. מאז הספיקו השניים להיפרד וסיטבון הפכה לכוכבת הכי גדולה שיצאה מהתוכנית. לאחר הפרידה ניהלה סיטבון מערכת יחסים מתוקשרת עם הזמר דודי בר דוד ובימים אלו היא יוצאת עם כוכב ריאליטי אחר, יונתן רונן מ"כמה רחוק".

יש רגעי קנאה כשאתה רואה אותה יוצאת עם סלבס?
"לא, אין צביטה בלב, אנחנו בקשר טוב, אנחנו מדברים, מתייעצים. לא ברמה הזוגית".

יונתן רונן, אחווה סיטבון. אינסטגרם
יונתן רונן, אחווה סיטבון. אינסטגרם


אחווה הפכה לכוכבת הכי גדולה שיצאה מהתוכנית - למה אתה חושב שזה קרה?
"אני חושב שבצדק, היא נראית טוב, היא בחורה ורבאלית, היא יודעת לבטא את עצמה יפה, היא חמודה, ויש לה ביטחון עצמי. כוכבת מלידה".

"אחרי שאחווה ואני נפרדנו, הרגשתי שזה שינה אותי, כעת מהר מאוד אני אדע מה אני רוצה ומי מתאימה לי. היו לא מעט בנות שפנו אליי והרגישו שהן מכירות אותי מא' ועד ת'. זה היה מוזר להכיר ככה בנות. הן ראו אותי, שמעו את הקול שלי, בהתחלה הן לא חושפות את זה, כל אחת מתחילה ב'באמת שלא ראיתי' ואז מסתבר שזה לא נכון. מאז חזרתי לעצמי ולבררנות שלי, ובגלל זה אני עדיין פנוי".

דודי בר דוד, אחווה סיטבון. צלם : אור גפן
דודי בר דוד, אחווה סיטבון. צלם : אור גפן


אתה צופה בעונה הנוכחית?
"כן, בטח שאני צופה. בהתחלה עקבתי פחות באדיקות, אבל אז התחילו לדווח לי ולשאול אותי מה אני חושב על זה, ומה אני חושב על זה, אני צופה באדיקות ונהנה מכל רגע. זה מעלה זיכרונות, אני מחייך לעצמי ונזכר איך אני התנהגתי באותו רגע, ואני יכול לזהות מה אמיתי ומה פחות אמיתי".

יש לך מסקנות בעניין הפורמט - זה יכול לעבוד?
"אני לחלוטין חושב שזה יכול לעבוד, זה תלוי בעיקר בנכונות ובמוכנות של המשתתפים, ההתאמות - מנסים לעשות כמה שאפשר וזה אף פעם לא יהיה מושלם. ההצלחה תלויה יותר בנכונות של המשתתפים מאשר התאמה גנטית כזו או אחרת".

לפי העונה שלכם נראה שהשידוך ה"מדעי" לא הוכיח את עצמו?
"אני חושב שלכל זוג היה את הסיפור שלו. גם מבחינת הפורמט וההפקה הם עוד לא היו מספיק מנוסים, אולי גם אצלנו לא כולם הגיעו מוכנים".

למה זה לא עבד במקרה שלכם?
"אי אפשר להגיד שזה לא עבד, נשארנו ביחד כמעט שנה, זה לא היה רק לתקופת התוכנית. בהמשך הדברים פחות הסתדרו".

טל כוכבא. אינסטגרם
טל כוכבא. אינסטגרם


מה למדת?
"למדתי המון, בעיקר לתת זמן לדברים ולתת הזדמנות ולא לחתוך ישר, אני חושב שזה שנמצאים הרבה זמן ביחד, מהשנייה הראשונה, זה נתן לי להכיר את הבן אדם מהר מאוד. על עצמי למדתי שצריך לדבר על הדברים, להציף דברים. גברים יש להם פחות נטייה לחפור לעומק, ובתוכנית הייתי צריך לעשות את זה גם לפני וגם בפני המומחים. למדתי שאפשר לחפור בדברים האלו גם אם אתה גבר. אני יותר חושב עם עצמי ממה שעשיתי קודם, אני מכיר את עצמי יותר, הם הכירו אותי כל כך טוב ושגם אני הייתי צריך להכיר את עצמי".

יש לך טיפ למשתתפי התוכנית?
"אם הייתם שואלים אותי בהתחלה - הייתי אומר לנסות לשמור על מערכת יחסים רגילה, קצת עם חיזורים, למרות שלוקחים את הדברים כמובן מאילו, אני ממליץ לנסות שהקשר האישי יהיה הכי רגיל שאפשר למרות הנסיבות החריגות".

אחווה סיטבון, טל כוכבא. אינסטגרם
אחווה סיטבון, טל כוכבא. אינסטגרם


יש דברים שהיית עושה אחרת?
"לפעמים אני צופה בתוכנית ואני רואה דברים קטנים שאני אומר - 'רעיון יפה' הייתי יכול לעושת דברים אחרת. אבל אני שלם עם איך שהייתי, לנו לא הייתה אפשרות לצפות בעונה הראשונה והרווחנו בקטע הזה כי זה באמת היה אותנטי. אני לא מצטער על כלום".

היית עושה את זה שוב?
"בדיעבד עדיין הייתי עושה את זה, אבל לא הייתי הולך לעונה נוספת".

טל כוכבא ואחווה סיטבון, בתמונה הקטנה: החיקוי בארץ נהדרת. צילום מסך
טל כוכבא ואחווה סיטבון, בתמונה הקטנה: החיקוי בארץ נהדרת. צילום מסך


איך הרגשת שעשו עליך חיקוי ב"ארץ נהדרת"
"ישבתי עם חברים במשחק כדורגל ופתאום התחילו לשלוח לי את הפרסומת שהייתה לתכנית יום לפני. אין ספק שזה כבוד ענק שאסי כהן, שעוד מהימים ב'מסודרים' הערצתי אותו אשכרה ישב ולמד עלי כדי לעשות חיקוי שלי. זה בלתי נתפס. כולם אמרו לי ש'ארץ נהדרת' זאת חותמת שמכירים אותך. יצאתי קצת למלם שם אולי אבל הכל בהומור וסך הכל אהבתי את החיקוי".

אז לא תהיה עונת VIP?
"לא תהיה עונת VIP".

נשות ישראל מוזמנות לפנות אליך?
"מוזמנות, בטח מוזמנות".