עיריית תל אביב פועלת בימים אלו להקמת ה-Eurovision Village, כפר האירוויזיון הבין לאומי, בו ייערכו חגיגות תחרות הזמר האירופית במשך שבוע בחינם. השטח הענק צפוי להכיל גם את הכפר וגם את פסטיבל תל אביב eat, והוא כולל גם את פארק צ'ארלס קלור ואת מתחם הדולפינריום לשעבר. עבודות שתילת הדשא במקום כבר החלו, וצפויות להסתיים בשבוע הבא, לאחריו יחלו בעירייה גם בבניית הבמות. 

כפר האירוויזיון יהיה פתוח בין התאריכים 12 עד ה-18 במאי, בזמן שהאירוויזיון עצמו יחל ב-14 למאי. על פי התכנון, בכפר יופיעו משעות אחר הצהריים ועד הלילה עשרות אמנים ישראלים מהשורה הראשונה, ביניהם סטטיק ובן אל, סטפן, שפיטה, מוש בן ארי, עברי לידר, ההרכב בלקן ביט בוקס, להקת אתניקס, דיג'יי גאלו ומוקי, לצד כוכבי העבר וההווה של התחרות כמו יזהר כהן ודנה אינטרנשיונל. 

 
 
 

בכפר צפויים לפעול מתחמים של נותני החסות, יריד אמנים, משאיות מזון, ברים, מרכז מידע לתיירים ואפילו אולפן ללימוד מילים בעברית. חצאי הגמר והגמר יוקרנו על גבי מסכי ענק ברחבי הכפר, מה שיאפשר למעריצים מרחבי העולם ליהנות מהמופעים יחד עם עשרות אלפים מתושבי העיר והמבקרים בה. האורחים יוכלו לשבת לאורך בר באורך מאות מטרים הפונה לים ולאכול בדוכני האוכל הפזורים. 
 
העירייה מבטיחה למבקרים גם "תצוגה עוצרת נשימה של נופי תל-אביב ושל עיר הנמל העתיקה של יפו", כאשר בלילה תשקיף הבימה על תאורת המבנים שעל קו הים של יפו העתיקה והנמל.  

באשר לשטח הדולפינריום, עיריית תל אביב מסרה כי היא מכשירה את השטח כבר חודשים רבים, "כחלק מהחזון העירוני לפתיחת רצף הטיילות לאורך החוף התל אביבי". על פי התכנון, במקום יוקם בעתיד פארק חופי והמשך רצף הטיילת הפתוחה וכן מרכז ספורט ימי קהילתי. העבודות כללו בין היתר את הריסת מבנה הדולפינריום הישן, הכשרת הקרקע לשתילת הדשא וכן שתילת דשא טבעי במתחם. עוד נותר לסלול את האספלט וכן לסיים להתקין את המרפסת שתשמש כתצפית לים.