השיגעון סביב המוצרים של "אפל" תמיד היה מוגזם, אבל נראה שככל שעובר הזמן הוא הופך ליותר ויותר קיצוני. השבוע אנחנו אפילו די בטוחים שהוא שבר שיא בקמבודיה, אבל אתם מוזמנים לקרוא על כך ולשפוט בעצמכם. לפי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה האסיאתית, צעיר בן 23 רצח את אביו עם גרזן בגלל שהרס לו בטעות את האייפון שלו.

הבן למופת, לאנג חאן, ערך מסיבה פרועה בבית המשפחה, שכללה מוזיקה רועשת, הרבה אנשים מפוקפקים ומעל לכל כמויות מסחריות של אלכוהול. מלבד המון המון בלגן, הוא גם הפריע לבני המשפחה לישון. בשלב כלשהו, אביו של חאן, לאנג סאו בן ה-50, יצא מחדר השינה כדי להתלונן על הרעש, כשדרך בטעות על האייפון של בנו.
 
חואן, שהיה שיכור מת ואהב את האייפון קצת יותר מידי, צרח על אביו וזה בתגובה בעט לו בגב. "בשלב זה חאן לקח גרזן והכה באמצעותו את אביו בראשו, בצווארו ובחזה, והרג אותו במקום", סיפר צ'ון סמאנן, מפקד המשטרה המקומית. הוא הוסיף שהצעיר ברח מהמקום אבל נתפס זמן קצר לאחר מכן, ונעצר כשהוא עדיין אוחז בגרזן.

הוא הואשם ברצח ועלול להיכנס לכלא ל-15 שנים אם יורשע. במהלך חקירתו במשטרה, הצעיר סיפר גרסה שעוד לא אומתה רשמית, לפיה דווקא האב הוא האיש הרע בסיפור: "הוא טען שאביו נטה להתגרות בבני המשפחה, ולעיתים הכה את אמו עם החלק הקהה של הגרזן. לפעמים הוא אף פגע באמצעות הגרזן בבהמות".

לאנג חאן. צילום: טוויטר
לאנג חאן. צילום: טוויטר