אחרי שהצליח להעביר ביקורת ויראלית, אך שנוייה במחלוקת, מול בעלי הכוח כאשר היה ניגש לשרים, חברי כנסת ואנשי עסקים במרחב הציבורי ומעמת אותם עם שאלות קשות, החליט עורך הדין ברק כהן, להמשיך את דרך 'באים לבנקאים' והקים רשימה ללשכת עורכי הדין - שעברה זעזוע לאחר פרשת אפי נווה. בעקבות ההחלטה, התראיין כהן לתוכניתם של רון קופמן וגלעד שלמור ב-103FM, וטען כי הוא "בסך הכל אקטיביסט שנהנה מהעבודה שלו".

"אני כמו עובדיה יוסף של רשימת 'חזית'", אמר עו"ד כהן, "אני מריץ רשימה, לא מתמודד בה. עורכי הדין צריכים לבחור את מי הם רוצים. מי שרוצה דרך של עסקנים, של חוסר שקיפות, מי שרוצה לממן את החגיגות, שלא יצביע לי, זה לגיטימי". בהמשך תקף את עו"ד אבי חימי, וטען: "הוא לא רץ בפני עצמו כל הגורמים שעטפו את אפי נוה הם אותם הגורמים שעוטפים אותו ואת חבורתו".
 
עוד הוסיף עו"ד ברק כהן: "אני מציע אלטרנטיבה וזה לגיטימי. אני מציע אנשים אחרים עם דרך אחרת, כמו למשל רחלי אדרי, מנכ"לית התנועה לחופש מידע שתסייע להתמודד מול בעיית השקיפות בלשכת עורכי הדין. עו"ד פיני פישלר נמצא גם הוא ברשימת 'חזית' ולידו אתה לא יכול לגנוב אפילו סיכה. לדעתי האנשים האלה ראויים לעמוד ולהיות כתב הערובה מול הדרך הזו".