עיתון הניו יורק טיימס נאלץ להסיר קריקטורה שפרסם לפני יומיים, בה נראה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כשהוא מוצג כעיוור האוחז בראש הממשלה בנימין נתניהו ככלב נחייה. הקריקטורה הוצגה במדור טורי הדעות של העיתון והופיעה בסמוך לטור של הפובליציסט תומאס פרידמן בנושא הגירה.

בתגובה לאירו, הקונסול הכללי, דני דיין, פנה בדחיפות לבכירי העיתון והביע את מורת רוחו על הדברים. דיין הבהיר שמדובר בקריקטורה אנטישמית והימצאותה בין דפי עיתון מרכזי מהווה עליית מדרגה בביטויים האנטישמיים ההולכים ומתעצמים ברחבי ארה״ב. בשיחות סגורות בכירי העיתון התנצלו על הדברים ונטען כי פרסום האיור היה ללא ידיעתם.

העיתון הודה לאחר המחיקה כי פרסום הקריקטורה היה "פוגעני", וכי היה מדובר בטעות בשיקול הדעת. "אחת הקריקטורות שפורסמו בגיליון הבינלאומי של העיתון הציגו סמלים אנטישמיים, הציגו את נתניהו ככלב עם מגן דוד כקולר המוביל את טראמפ עם כיפה. האיור היה פוגעני וזאת הייתה טעות בשיקול הדעת לפרסם אותו. על כן הוא נמחק מעיתון הטיימס ונתונים המקושרים אליו", נכתב בהודעת הטיימס.

 
"עוד פרסום דוחה של קבוצה אנטישמית נחגגת בעיתון הניו יורק טיימס. העיתון המסמן לעולם כי האנטישמיות היא אמיתית ומקובלת", כתב הפילנטרופ היהודי אמריקאי אדם מילשטיין.

קובי ברדה, ראש תוכנית גל בשערי מדע ומשפט ומומחה לפוליטיקה אמריקאית, ציין: "לשים על טראמפ (שהוא נוצרי מאמין) כיפה ומשקפי עיוור, לבוש שחור שנותן תחושה של יהודי אורתודכסי, מגן דוד על רצועה שמחזיקה את ראש ממשלת ישראל נתניהו, המאויר ככלב נחייה, היא מה שאמריקאים קוראים לזה "טקסט בוק" אנטישמיות".
 
עוד הוסיף: "כיהודי וישראלי שעוקב אחרי החברה האמריקאית, אני מאוד מוטרד מהתהליכים המהירים של גלישה לאנטישמיות ומודה שלא חשבתי שאראה אי פעם (בטח במחוזות הליברלים של הפוליטיקלי קורקטינס) כזו קריקטורה נבזית ומתירה דם כמו זו. אולי יותר מכל מאכזב שקריקטורה אנטישמית שכזאת מפורסמת בעיתון שנמצא בבעלות יהודית, רק כמה ימים לפני שאנו מציינים את יום השואה. אני מבקש להודות לקונסול דיין על ההתערבות המהירה שהביטה להסרה המהירה של הקריקטורה מהאתר וההתחייבות להבהרת מערכת בעיתון של יום שני".