מנהל אגף קשרי החוץ בליכוד, אלי חזן, מחק ציוץ תמיכה בסנטיאגו אבסקאל, מנהיג "ווקס", מפלגת הימין הקיצוני בספרד, המתמודדת בבחירות הכלליות שיערכו מחר, לאחר שהציוץ עורר ביקורת בספרד, ואף התנצל על הודעת התמיכה. חזן צייץ בטוויטר ברכה לאבסקאל ואיחל לו "הצלחה גדולה" בבחירות. העיתונאי הנריקה צימרמן, המדווח כעת ממדריד על הבחירות בספרד צייץ בטוויטר: "מחר יש בחירות בספרד ואני כאן בעבודה. הליכוד הוציא הודעת תמיכה במפלגת הימין הקיצוני Vox החדשה, בעלת גוונים נאו נאצים. הקהילה היהודית בהלם! למה אני לא מופתע?"
 
בעקבות הדברים וביקורת שנשמעה בספרד מחק חזן את הציוץ המדובר. חזן אמר למעריב: "העליתי בטעות ציוץ בלי לקבל אישור ומחקתי אותו". הוא גם פרסם התנצלות בה אמר: "הציוץ על מפלגת vox הספרדית היה על דעתי האישית בלבד ואני מתנצל בפני אותם אלו שנפגעו. לא היה נכון לצרף את מפלגת הליכוד הרשמית להבעת דעתי האישית ואני מצר על כך. כל שנותר לי הוא לאחל בהצלחה רבה לכל המפלגות הספרדיות התומכות בישראל, באזרחיה ובמדיניותה".
 
לפני שהודה בטעותו, התפלמס חזן בטוויטר עם גולש שמחה באוזניו על תמיכתו במפלגת הימין הקיצוני שכן לדבריו, "מפלגה זו מייצגת את הערכים הגרועים ביותר של האנושות: אפליה מגדרית, הומופוביה, אסלאמופוביה, גזענות ואפילו אנטישמיות. למה ישראל, שאמורה לייצג את הערכים ההומניסטיים והאוניברסליים של היהדות, תומכת ביורשי הפאשיזם האירופי?"


 

על כך השיב לו חזן: "נפגשתי מספר פעמים עם נציגי המפלגה. בדיוק כמו עם טראמפ כך גם כאן: אתם מתארים אותם כדבר הנורא ביותר עלי אדמות אלא שהמציאות סותרת את התיאור שלך. אנטישמיות ? תבדוק היטב. במצע שלה יש תמיכה בישראל. אני די לאה מהתיאורים של אנשים כמוך.
לדבריו "ווקס היא מפלגה אחות של הליכוד ב - ACRE בפרלמנט האירופי. היא מסייעת לנו מאוד. לגבי קטלוניה: אני לא נגד האוטונומיה. אצלי זה מאוד פשוט: מי שתומך בישראל וביהודים אני תומך בו בחזרה". בהמשך לחילופי הדברים כתב חזן: "הבנתי את הטעות. הציוץ נמחק" וכאמור הוא פרסם גם הודעת התנצלות.
 
לאחר שחזן מחק את ציוץ התמיכה כתב צימרמן: "אז לפעמים ציוץ יכול לעזור. הליכוד מחק את הודעת התמיכה במפלגת Vox של הימין הקיצוני הספרדי. מעניין מה דעתם על הקיצוניים באיטליה, הונגריה, פולין,אוסטריה או ברזיל..". מפלגת "ווקס" מתנגדת למהגרים בלתי חוקיים וגם לבדלנים בקטלוניה. היא בעד הגבלת הפלות והקלות בחוקים נגד אלימות במשפחה.