"זה היה החלום שלי להגיע לקולוסיאום", אמרה הערב (שבת) אולגה סגל, הישראלית שנעצרה אמש באיטליה לאחר שחרטה על קירות הקולוסיאום ברומא, וגרמה לאנטגוניזם וכעס רב נגדה בקרב ישראלים, ויש להניח גם איטלקים רבים. 

בראיון לחדשות "כאן 11" אמרה סגל כי מאז שפורסם האירוע היא מקבלת תגובות "לא נאות, ומאד קשות שאני לא תיארתי לעצמי שככה אפשר בלי לדעת את האמת". את הראיון קיימה סגל מספר שעות לאחר שנחתה בארץ בחזרה מרומא, והסבירה כי היא רוצה שישמעו את הצד שלה. 
"זה לא נעשה ככה בזדון ובכוונה להשחית ולהרוס משהו", אמרה סגל. "ראיתי איזה בזוית עין עמוד שחורטים עליו אותיות וציורים, ובתום לבי רציתי ככה עם אבן גיר לכתוב שם של להקה. התחלתי לכתוב על מנת להצטלם ואז הגיע שוטר". 

 בסיום דבריה הבהירה סגל כי היא בהחלט הייתה חוזרת לקולוסיאום, והוסיפה כי "הבהרתי לילדים שלי שלאנשים הכי טובים גם קורות טעויות, ושילמדו מזה לקח כמוני". בעלה של סגל הוסיף בראיון גם הוא כי מאז שפורסם המקרה, "אנשים פשוט הרגו אותה מגזענות. כתבו מזרחית, ערביה, רוסיה, שהיא צריכה להתאבד ושיתלו אותה בכיכר רומא". 

השחתה בקולוסיאום. צילום מסך


עמוד עמ;לק פרסם לאחר האירוע פוסט פיקטיבי של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בו כביכול היא תומכת במעשה של סגל, ומצדיקה זו מתוך טענה כי הרומאים החריבו את בית המקדש השני. בפוסט המזויף, שלא נכתב על ידי רגב, נכתב: "שוחחתי עימה בטלפון לפני מספר דקות ואמרתי לה שכל עם ישראל מאחוריה ושאנו גאים בה על מחאתה נגד החורבן שהמיטו עלינו הרומאים יימח שמם". 

רגב פרסמה פוסט בו הבהירה כי היא לא כתבה את הדברים האלו, והוסיפה כי היא הנחתה את קצין הביטחון של המשרד להגיש תלונה במשטרה נגד מזייפי הציוץ. רגב כתבה עוד כי "יוזם ההטעיה לא ציין בשום מקום כי מדובר בסאטירה ושבינה לבין המציאות אין כל קשר. רבים שיתפו אותו ברשתות החברתיות והגדילו את החשיפה, ואחרים צילמו מסך והפיצו בוואטסאפ.

חוסר האחריות הזו, עלולה להוביל לתקרית בינלאומית בשל העובדה ש"הפוסט רשמי" של שרה בממשלת ישראל, מייחס לה באופן שקרי תמיכה בהשחתת אתר מורשת עולמי כנקמה על מעשי הרומאים בעם היהודי




בתגובה, בעמוד עמ;לק מחקו את הפוסט המדובר, ופרסמו התנצלות: "בעקבות פנייה שקיבלנו, הסרנו את הפוסט ההומוריסטי על מירי רגב, על אף שהוא פורסם בעמוד הומוריסטי שכל פרסומיו הם במוצהר פייק ניוז סאטירי. בנוסף, הבענו את התנצלותנו הכנה בפני ראש עיריית רומא, השר לשיתוף פעולה אזורי באיחוד האירופי, פורד פרפקט, יוסאריאן וג'פרי לבובסקי. מעתה כל אדם שיפרסם בעמוד זה דבר ביקורת אודות כל שר/ה מטעם הליכוד יימחק מהעמוד ורישיונו יישלל".