מאז הומצאו השירותים, נשים נאלצו לסבלו מכך שגברים לא הורידו את מושב האסלה, למרות בקשות חוזרות ונשנות מצדן. אך בעוד שברוב מוחלט של המקרים מדובר בהרגל מגונה ומרגיז, לעתים רחוקות הוא עלול להציל חיים. על כך תוכל להעיד קייטי פלורי, תושבת פיטסבורג שבפנסילבניה, שהבינה בדרך זו שהאקס הפסיכופת שלה מסתתר בעליית הגג שלה.

פלורי בת ה-37 החלה לחשוד שמשהו אינו כשורה כשראתה שמושב האסלה נותר מורם מדי פעם, זאת למרות שרק בנותיה גרות איתה. "אין אצלי אף אחד שמשתמש בשירותים בדרך הזו ולא היו לי אורחים, אז חשבתי לעצמי 'האקס אצלי בבית? זה כל כך מוזר", אמרה לחדשות WPXI. בהמשך היא גם מצאה שמיכה במרתף, והייתה לה תחושה שהאקס שלה בשטח, אבל היא פחדה לבקש עזרה. לדבריה, נגד האקס, קארי קוקוזי בן ה-31, הוצא צו הרחקה כי ניסה לתקוף אותה מינית בעבר.

WPXI :השמיכה שנמצאה במרתף. צילום
WPXI :השמיכה שנמצאה במרתף. צילום

"ידעתי שהשמיכה הזו לא הייתה שם קודם. אבל מה יכולתי לעשות? כבר היה לי צו הרחקה ולא יכולתי התקשר למשטרה ולהגיד שמצאתי שמיכה במרתף", היא הסבירה. 

אבל לילה אחד, כשהייתה לבד בבית, היא שמעה רעש מוזר מחדר השינה שלה והלכה לבדוק במה מדובר. היא חשבה בהתחלה שזה החתול שלה, אך נחרדה לגלות את קוקוזי עומד באמצע חדר השינה שלה. הוא אמר לה "בואי הנה", הניח יד על פיה וניסה לתקוף אותה, אך היא הצליחה לברוח לשכנים ואלו התקשרו למשטרה.
 
לחרדתה, במשטרה הסבירו לה שקוקוזי גר בעליית הגג שלה במשך שלושה שבועות, ויצא ונכנס דרך הדלת האחורית של ביתה. "הוא היה בבית שלי בזמן שהילדות שלי היו כאן, בזמן שישנתי. אני חוששת שזה ישפיע עלי לשארית חיי. הוא לא לא כיבד את צו ההרחקה. אז מי יודע מה הוא היה מסוגל לעשות?", סיפרה פלורי. "אינטואיטיבית ידעתי שזה הוא, אבל התעלמתי מזה. לא רציתי להראות פרנואידית, אבל היית צריכה להקשיב לתחושת הבטן שלי כי צדקתי".

 קארי קוקוזי . צילום: טוויטר
קארי קוקוזי . צילום: טוויטר