אם תשאלו את רוב הסטודנטים, הם יגידו שהם מעדיפים מרצים צעירים, מלאי מרץ ואם אפשר אז שיהיו גם נעימים מאוד לעין. אבל לא קאמרון פראט בת ה-25 - היא מעדיפה אותם בגיל של סבא שלה, הן למטרות לימודים והן למטרות רומנטיות. פראט, תושבת ארה"ב, חשפה בפוסט הזוי בפייסבוק איך גילתה שהיא מאוהבת במרצה שלה לשעבר, שעוד מעט חוגג 72

את המרצה האהוב, לי קלארק מיטשל, שגדול ממנה בכמעט 50 שנים, היא הכירה כשלמדה לתואר ראשון בספרות בפרינסטון ב-2013. בהתחלה היא לא שמה לב אליו, אבל היחס הזה התשנה במהרה: "לקחתי קורס איתו. בזמנו הוא היה עבורי לא יותר מאדם זר, אבל הוא לכד את תשומת ליבי עם התשוקה, הרגישות וההברקות שלו. ההרצאות שלו שינו לנצח את דרך החשיבה שלי".
 
שכשהיא סיימה את התואר בהצטיינות, הוא כבר היה עבורה מורה דרך וחבר קרוב. לאחר התואר הקשר ביניהם אומנם נותק כי היא עברה ללמוד באנגליה, אבל אז היא גם הבינה שהיא מאוהבת בו. "הופתעתי מכך שחשבתי עליו כל כך הרבה. במהרה הבנתי שאני מרגישה כלפיו משהו שלא הסכמתי להכיר בו עד כה", כתבה, "כשסיימתי ללמוד, אחרי מחשבה רבה ובעידוד חברי הנפלאים, החלטתי לנסות את מזלי איתו".
 
 קאמרון פראט. צילום: פייסבוק
קאמרון פראט. צילום: פייסבוק


בספטמבר האחרון, היא יצרה איתו קשר והציעה לו לצאת לדייט. בהתחלה זה היה מביך ואף אחד מהם לא ידע איך לעשות את הצעד הראשון: "בסוף הצלחנו לשבור את הקרח, והבנו את הכוח של הרגשות שהיו לנו זה לזו, שרק שקראנו להן בשמות אחרים, עם תקווה שתתפתח מזה אהבה". הם שמרו את הקשר שלהם בסוד וחשפו אותו רק חצי שנה לאחר מכן כשהתארסו, מחשש מתגובות שליליות. פראט הודתה שהם דאגו גם מכך שהם נמצאים במקום שונה בחיים, "אבל בסופו של דבר לא יכולנו להתכחש לרגשות שלנו ואף אחד מאיתנו לא הביט לאחור מאז".

הפוסט זכה להמון לייקים ותגובות אוהדות, וכן של אנשים שפשוט לא הבינו מה הבעיה עם קשר כזה. "הם מבוגרים, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים", כתב סטודנט אחד. כמובן שהיו גם רבים שפחות התלהבו מפער הגילאים בין השניים ולא חששו להביע את דעתם. "פער גילאים כזה בקשר נראה לי פשוט לא נכון", הייתה אחת התגובות הפחות נעימות להן זכו השניים.
 
המרצה הנערץ, לי קלארק מיטשל. צילום: אתר האוניברסיטה
המרצה הנערץ, לי קלארק מיטשל. צילום: אתר האוניברסיטה