תקופות החגים בישראל ידועות כזמני בצורת מבחינת רייטינג בערוצי הטלוויזיה. החופשות בחו"ל, הטיולים בארץ והיציאה מהשגרה באופן כללי מרחיקים את המוני ישראל מהמסכים, והערוצים המסחריים עוברים למתכונת מצומצמת ולרוב משבצים שידורים חוזרים בערבי השידור. בדיוק כך קרה בחול המועד פסח. עם החזרה לשגרה - התחדש גם המירוץ לרייטינג בין ערוצי הברודקאסט.


ברצועת הפריים-טיים, ניצחה אמש התוכנית חיים אתגר עם סרטו "אחים בדם", בזכיינית "קשת 12" עם 16.2 אחוזי רייטינג, את "קשר השתיקה" של צופית גרנט ששודרה ב"רשת 13" וגרפה 8.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם שידור חוזר של "מעברות" שקיבלה 2.7 אחוזים.

"אחים בדם" מציג את סיפורו של אריה פרל בן ה-72 שמקבל שיחת טלפון שמשנה את חייו. נציג מהמכון להיסטוריה היהודית בוורשה, מבשר לו כי הוא ילד מאומץ, וכי יש לו אחות ואח שמחפש אותו למעלה מ-70 שנה. "קשר השתיקה" הביאה את סיפורה של קשישה בשם בטי, שהמטפלת שהתעללה בה ברחה במקום להיכנס לכלא. התוכנית מלווה את גרנט והצוות שלה במסע לאיתור המטפלת.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.3 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם עודד בן עמי" שגרפה 7.8 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 10.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 4.2 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.8 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 0.9 אחוזים.