זה לא סוד שלהיפרד זה קשה, אבל יש אנשים שקשה להם יותר מאחרים, והם הופכים אובססיביים לאקסים ומכלים את זמנם בניסיונות לחזור אליהם. האם זה מצליח להם? אם יוצא לכם לעקוב אחר הסיפורים כאן ב"בין החדשות" אתם בטח יודעים שלא, וברוב המקרים זה נגמר די רע. על כך יוכל להעיד סזאר ארנולדו, שכמעט נחנק למוות כשחפר מנהרה על מנת לרגל אחר האקסית שלו.

ארנולדו בן ה-50, תושב מדינת סונורה המקסיקנית, לא קיבל בטוב את הפרידה מבת הזוג לשעבר, גריזלדה, איתה היה יחד 10 שנים. יום אחד כשהוא חשד שהיא מנהלת מערכת יחסים חדשה הוא החליט לבדוק זאת לעומק, מה שכמעט עלה לו בחייו. את הימים הבאי ארנולדו העביר בחפירת מנהרה תחת ביתה של גריזלדה, אהובתו שלעבר, זאת על אף שהיה לה צו הרחקה נגדו. לצערו הרב, משהו השתבש והוא נלכד בבור, וחשש ששם גם יסיים את חייו. 

ארנולדו בתוך הבור שלו. צילום: יוטיוב
ארנולדו בתוך הבור שלו. צילום: יוטיוב


למרבה האבסורד, מי שהצילה את חייו היא אהובתו לשעבר, ששמעה את זעקותיו לעזרה. היא סיפרה בראיון לחדשות El Universal שבמשך שבוע שמעה קולות משונים מגיעים מהחלק האחורי של ביתה, אבל חשבה שאלו כלבים או חתולים משוטטים. ביום רביעי שעבר הרעשים התחזקו והיא הייתה משוכנעת ששמעה גם קולות קריאה לעזרה. כשיצאה החוצה, ראתה אתי חפירה, סכינים, בקבוק מים ריק ובור גדול, וכשהציצה פנימה נדהמה לגלות שם את האקס שלה, שהתחנן לעזרה.

באשר לנסיבות בגינן נפרדו, גריזלדה הסבירה שארנולדו היה קנאי, אלים ואובססיבי. ההודעה האחרונה ששלח לה בפייסבוק, כמה ימים לפני האירוע, רק הגבירה את חששותיה והיא הייתה בטוחה שהוא עומד לעשות משהו קיצוני כדי להמחיש את אהבתו: "את הדבר הכי גדול שקרה לי בחיים. אני אף פעם לא אפסיק לאהוב אותך". לפי המשטרה המקומית, לאחר שארנולדו ישוחרר מבית החולים הם ידאגו לכך שלא יתקרב לבית האקסית שלו. כמו כן, צפוי לא משפט נוסף מאחר שהפר את צו ההרחקה שהוצא נגדו.
 
ארנולדו בדרכו לבית החולים. צילום: יוטיוב
ארנולדו בדרכו לבית החולים. צילום: יוטיוב