בתו של אריה גולן לא שותקת: ראש לשכת בנימין נתניהו לשעבר, נתן אשל, פנה בהודעה פרטית למגיש בכאן ב', אריה גולן, וכינה אותו בהתכתבות "שמאלן גס רוח ומתנשא גרוע הרבה יותר". גולן אומנם לא הגיב להודעה זו של אשל, אך בתו לא נותרה חייבת ופרסמה פוסט בו היא יוצאת נגדו ומכנה אותו "אדם מסוכן". 



"ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, שהטריד עובדת בלשכה, צילם אותה מתחת לחצאית, ננזף ונאלץ לפרוש לצמיתות משירות המדינה - חזר כידוע כנציג הליכוד במשא ומתן הקואליציוני. והנה, כמה לא מפתיע, המטרידן גם מאיים", כתבה שירלי גולן.



בהמשך הוסיפה: "הוא כועס מתברר, שעיתונאי 'מעיז' לקרוא לראש הממשלה, או שמא יש לומר מלך, בכינויו השגור. ואז מציע למגיש יומן הבוקר של כאן ב', אבי, אריה גולן, 'תמשיך לאכול את הלב בזמן שנשאר לך'. אני מאחלת לאבא שלי שיחיה בבריאות, בשמחה ובתעוזה עד מאה ועשרים; ולנו אני מאחלת שנילחם בחירוף נפש על המקום הזה ועל מה שעושים ממנו אנשים מסוכנים".






כזכור, הוויכוח בין השניים החל כאשר אשל שלח הודעה לגולן: "האם אתה חושב שאתה נוהג נכון כאשר אתה מדבר על ראש הממשלה וקורא לו ביבי". גולן הגיב לו כי "אפילו טראמפ קורא לו ביבי. מי זה?", ואשל ענה: "כשתהיה טראמפ. מי אתה עיתונאי קטן". 


בהמשך כתב גולן לאשל: "ואתה צלם גדול!". בסיומה של השיחה הקצרה בין השניים כתב אשל לגולן: "שמאלן גס רוח ומתנשא גרוע הרבה יותר. תמשיך לאכול את הלב בזמן שנשאר לך". להודעה האחרונה גולן לא הגיב כאמור.