אם הייתה מתקיימת תחרות מחפשי העבודה הגרועים ביותר, אנחנו בטוחים שהמעומד הבא היה זוכה במקום הראשון ומותיר אבק לכל האחרים. אותו מועמד מפוקפק (ששמו לא הותר לפרסום), תושב העיר ג'ילט, ויומינג, גנב מאותה חנות פעמיים באותו היום ואז הגיש בלי בושה מועמדות לעבודה במקום. 



על פי דיווח של The Gillette News Record, הגבר בן ה-36 נכנס לחנות מקומית שמוכרת ציוד ספורט וציד וקנה כמה מוצרים, כמו לקוח נורמטיבי. אך כשסיים, לקח משקפי שמש ותחמושת בלי לשלם עליהם ועזב את המקום. בשלב זה, בטח הייתם מצפים שהוא יסתפק בשלל, ובטח לא ישוב לזירת הפשע כדי לנסות שוב את מזלו בשנית.



אבל לפי המשטרה המקומית, הגנב החובבן חזר לחנות כמה שעות לאחר מכן, מילא טופס חיפוש עבודה ואז עזב את המקום עם שני זוגות נוספים של משקפיים, גם הפעם בלי ששילם עליהם. הוא נתפס עוד באותו היום בקלות רבה יחסית כשכל המוצרים עדיין עליו, והואשם בגניבה. נכון לעכשיו, לא ידוע האם זומן לראיון עבודה או לא.



למקום השני בתחרות מחפשי העבודה הגרועים ביותר בטח יגיע הצעיר בן ה-24 הזה מהדסון פלורידה. על פי חדשות .bay news 9, הצעיר סיים ראיון עבודה בחנות מקומית בדצמבר 2018, ומיד לאחר מכן גנב נעליים וניסה להימלט מהמקום. כשהוא נעצר במגרש החניה, הוא ניסה לטעון שהנעליים היו מתנה מאמו, מה שלא ממש הצליח לו. אנחנו די בטוחים שהוא התקבל לעבודה.

via GIPHY