גופים עסקיים שונים מנצלים את תחרות האירוויזיון שתתקיים ב־18 במאי בתל אביב (הגמר) לקידום מוצרים מסחריים שונים. החברות יוצאות השבוע לאוויר בקמפיינים פרסומיים מגוונים. כך למשל חברת המים נביעות וחברת האופנה קסטרו גייסו את זוכי תחרות הזמר מהשנים הקודמות יזהר כהן ודנה אינטרנשיונל לקמפיינים כאלה. גם חברת התעופה אל־על תגייס לקמפיין שלה את דנה אינטרנשיונל. על פי ההערכות, ההיקף לקמפיין שבו יזכה כל אחד מהזמרים נאמד ב־50־60 אלף שקל. יזהר כהן מנצל את האירוע לקידום מיזם הטיולים הפרטי שלו בכרם התימנים בתל אביב הכולל ביקור במסעדות ובבית ילדותו.
 
לקראת גל התיירות שצפוי להגיע לישראל הוחלט במקדונלד'ס ישראל לשווק סדרה חדשה של המבורגרים בטעמים של ערי אירופה תחת המותג "ביג אירופה". הקמפיין יציג את הערים פריז, אמסטרדם, רומא ומדריד דרך סרטון שבו יככב הראפר מיכאל סוויסה. ואילו רשת מקס ברנר משיקה לרגל האירוויזיון מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מארזי פרלינים בעבודת יד. רשת האופנה רנואר משיקה חולצות וגופיות המתכתבות עם תחרות הזמר האירופית.
 
התאחדות המלונות בתל אביב הקצתה מראש עבור מארגני התחרות 3,000 חדרים במחירים נוחים. בניגוד לתחזיות המוקדמות, בתי המלון בעיר מדווחים שעדיין קיימים אלפי חדרים פנויים וכי אין מחסור בחדרים.