העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים - אלו שיודעים מה הן הסיבות הנכונות להתקשר בגינן למשטרה, ואלו שממש לא. זלדה כותון בת ה- 54, שייכת לסוג השני, ובשל כך היא הסגירה את עצמה בטעות למשטרה השבוע, כשהתקשרה לשאול איך להרוג את בן הזוג שלה. המשטרה אומנם סרבה לעזור לכותון, תושבת ניו יורק, אבל כן הגיעה לבית של בני הזוג כי הבינה שיש צרות. 

על פי משטרת העיר טאוואוונדה, כשהשוטרים הגיעו למקום כותון הייתה שיכורה לחלוטין ולא הפסיקה לקלל ולהשתולל. בהמשך היא אף נופפה בידיה בסוללה של מפוח עלים ואיימה להכות באמצעותו את בן הזוג בן ה-74. בשעת מעצרה, כותון הודתה שלפני שהגיעו היא הכתה את החבר עם קלטת וידאו חמש פעמים. למרבה המזל, הוא לא נפגע ולא היה זקוק לקבלת טיפול רפואי.

באשר לכותון, היא נעצרה והואשמה בסיכון אדם קשיש ובהחזקת נשק. "כשאתה עובד במשטרה, אתה אף פעם לא יכול להגיד שכבר ראית הכל", סיפר המפקד פרדריק פוילס, שעובד במשטרה כבר 36 שנים, לחדשות wusa9. הוא הוסיף ששלח שני שוטרים למקום כי משהו בשיחה "פשוט לא נשמע טוב", והיה אפשר לשמוע בקולה של כותון שהיא שיכורה: "כל הגורמים האלו הצביעו על כך שאנחנו צריכים ללכת לשם לבדוק מה קורה, וזה מה שעשינו".