עברנו את החגים ואת השביזות של אחרי החגים אבל בניגוד אלינו, נראה שאצל הזוגות הנשואים דיקלה ואלון וגם צוקית ודודו - הכל נשאר בדיוק אותו הדבר. במקביל אליהם, זוג אחרון לעונה התגבש אתמול. מה יעלה בגורלם? אל דאגה, באתי לעשות לכם סדר קל בתוך הבלאגן שנקרא "חתונה ממבט ראשון".



1. נתחיל בדיקלה ואלון שמיום ליום הולך ונהיה דומה למתי כספי. הזוג הכי לא שוויוני בתוכנית שגורם לי לרצות לנער את דיקלה. בני הזוג באים לפגישת אס.או.אס אצל המומחה דני, שאין לו מה לעשות בשישי בערב חוץ מלהציל את המפלצת שהוא יצר. למרבה הפלא, דני מצליח לפייס את הזוג ואלון ודיקלה חוזרים לחושה עמוסת הכבלים של אלון בראש פינה.





2. בני הזוג מתעוררים לעוד שבת משעממת. רוח השטות נחה על אלון והוא אשכרה מוציא את דיקלה למסעדה (וזאת אחרי שביקשה שיסיע אותה על האופנוע), דיקלה מתרגשת מהמחווה הכה בסיסית כך שהיא צוחקת מכל שטות של אלון ששוב לא מספק שיחות עומק. אלון ברוב חוצפתו עוד משיב שאם דיקלה רוצה שהם יצאו לבלות ככה - הוא חייב שהיא תאפשר לו לתת גז בעבודה במהלך השבוע. כלומר, בעיניו מסעדה היא צ'ופר להתנהגותה המאפשרת של דיקלה. פרייסלס.


אין ספק שפינוקיישן היא לא התכונה החזק אצל אלון שביתו ריק מאוכל ועל מנת להשביע את קיבתה של דיקלה הוא ממציא את ה - "נישנושיאדה" שזה פת לחם מחורטט. אלון, גבר שפונה אלי כך - זה לא נשנושיאדה, זה קמצניאדה. דיקלה, אתם לא מסכנים - אתם עובדים ומתפרנסים יפה, בבקשה תיהנו מהכסף יותר - לקבר לא לוקחים גם תחתונים!



3. צוקית מיובשת מינית מדודו והשניים גם הפרק לא מקיימים יחסי מין. נראה שהיא שולחת בקבוצת הוואטסאפ של החברות שלה קריאת חירום. אם הייתי חברה של צוקית הייתי מעמיסה ויברטור חירום ובאה - אך לצערה של צוקית חברותיה פחות פרקטיות ורק הציפו את מה שצוקית כבר נחנקה ממנו. צוקית החלה לבכות ואני בכיתי איתה. באמת, היא כבר ניסתה הכל וכל פעם כשזה נראה שזה עומד לקרות - דודו נסוג לאחור והולך לישון עם המטען ביד. מרגיש כמו בורקס לוהט וחם שאסור לך לנגוס בו. עינוי של מלחמת העולם השנייה.

4. זוג אחרון עמד מתחת לחופה והוא עידו ואורטל. עידו, בחור ביישן עם חלום קולינרי שמסתכם בהכנת חביתה למצלמה (סירייסלי, לא יכולתם לצלם אותו מבשל משהו יותר אטרקטיבי?). לכאורה, נראה גבר שהייתי שמחה לסדר לחברות שלי: רגוע, חתיך, חכם ובעל משרה מוצלחת בהייטק. לעומתו, אורטל - מורה למדעים, נאה, קופצנית, כחושה וגבוהה (כמה מפתיע) שכל דרישותיה מסתכמות בבקשה אחת: "גבר לא אדיש". 

כמובן שהמומחים שוב עשו מה שבא להם וסידרו לאורטל את הגבר הכי אדיש בעונה, שמרוב אדישות - אפילו אמא שלו רשמה אותו לפורמט. שני הצדדים הביעו רצון עז לזוגיות טובה אולם לתחושתי אורטל אישה מאד ביקורתית ולא קלה בזוגיות (לכאורה), בעוד שעידו יכול באדישות להעיר את הדובים משנתם. זה התחיל כשהיא התבאסה מהמכתב ומהכתב הנשי של עידו. מסכימה, המכתב של עידו הרגיש כמו ברכה שהוא הוריד מגוגל - אז מה? מבט קל על עידו ועל חבריו שנראים כמו מתכנתים מרובעים מהשורה הראשונה ואת מבינה שזכית לגבר חתיך עם הבטחת הכנסה לכל החיים.



5. בין בני הזוג נצפתה משיכה מינית חזקה וזאת למרות שאורטל הגיעה לחופה עם שמלה שקצרה עליה בכמה מידות (אם מדובר בטרנד בבקשה - תפסיקו אותו) לצד עידו שנחנק בחליפה צמודה. אני בספק אם יתפתח שם משהו מעבר לתשוקה, כאשר כל התקשורת שלהם בערב הראשון הסתכמה ב"איזה הזוי". בהחלט הזוי להתנהג כאילו אתם במסיבת סיום של כיתה י"ב ולא בחתונה של עצמכם.