עבור אנשים שאוהבים ומגדלים כלבים, היצורים הפרוותיים הם כמו בני משפחה על כל המשתמע מזה. בשל כך, הם יעשו עבורם הכל ואם יראו שכלבם במצוקה הם לא יהססו לעזור לו, גם אם זה יסכן את חייהם. כך בדיוק עשתה השבוע דוגמנית ברזילאית כשהכלבים שלה נפלו לים, וטבעה למוות בניסיון להציל אותם.

הדוגמנית, קרוליין בטנקור בת ה-37, הייתה בשייט עם בעלה באי האי אילבלה, ליד העיר סאו פאולו, כשלפתע פרצה סערה בים. לפי הדיווחים המקומיים, הרוחות היו כה חזקות עד שהגיעו כמעט ל-100 קמ"ש. השניים התקשו לייצב את הסירה, וכשזו נטתה הצידה, שני גורי הכלבים שלהם שהיו איתם על הסיפון נפלו למים.
 
בשלב זה, בטנקור לא חשבה פעמיים וקפצה ראש מהסיפון בניסיון לחלץ אותם. "היא קפצה למים כדי להציל את הגורים שלה שנפלו לים במהלך הסערה", סיפר ידיד קרוב של הדוגמנית לכלי תקשורת מקומי, "בעלה קפץ אחריה כדי להציל אותה אבל הם נסחפו הרחק זה מזה בשל הרוחות החזקות. הוא נאלץ לשחות במשך 3 שעות לחוף כדי לשרוד".

בעלה של הדוגמנית, חורחה ססטיני, סיפר שחיפש אחריה במשך שעות, עד שלבסוף חולץ בידי משמר החופים. הוא דיווח עליה כנעדרת ביום ראשון, וביום המחרת גופתה נמצאה בחוף ליד האי אילבלה. הסוכנת של בטנקור, אנדריאה בונטי, סיפרה שססטיני עדיין "בהלם מוחלט". היא הוסיפה: "הוא ניסה להציל אותה. הוא ראה אותה טובעת ולא יכול היה לעשות דבר. זו הייתה חוויה איומה עבורו"

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ainda nem acredito que vivenciei este dia tão mágico e incrível, às vezes acho que vou despertar de um sonho , foi tudo tão perfeito... um cenário paradisíaco, o amor da minha vida , nossas famílias e amigos mais queridos !! Apesar da previsão do tempo ser chuva, fez o dia mais lindo que já vi ❤️!! Só consigo pensar “como somos abençoados “ !! Tivemos uma equipe maravilhosa trabalhando e tornando nosso sonho realidade , sem palavras para agradecer todos vcs, já fazem parte de nossa história e lembraremos para sempre de vcs !! Cerimonialista @mamaomenaeventos , assessoria São Paulo @mdassessoriacom , decoração @walmybecho , estrutura @toldosvaranda , móveis @livingeventos , buffet @wgourmet @picui , bar @_wbar_ @itynerantys , doces @lanabandeira , fogos @guaray.pirotecnia , local @capeladosmilagres !! Ele veste @ricardoalmeidaoficial e eu @casamarelanoivas @yolancris , joias @lachicadeoro , cabeça @graciellastarling #casamentocabittenejorge

A post shared by Caroline Bittencourt (@cabitten) on