תיק האוצר מובטח לכחלון: במסגרת המגעים הקואליציוניים אמנם עדיין לא ברור מי יהיו השרים הבאים, אך בכיר במפלגת הליכוד אמר הערב (שלישי) כי תיק אחד ייתכן ומובטח לאדם אחד - שר האוצר הנוכחי, משה כחלון. "הצענו לכחלון כל תיק בכיר שיחפוץ בו", אמר הבכיר לחדשות 13. כידוע, במהלך קמפיין הבחירות אמר כחלון כי הוא יפעל במטרה לחזור לתיק האוצר ולהמשיך את פעילותו במשרד. 



מוקדם יותר היום, אמר כחלון בפתח סיעת כולנו כי מפלגתו לא תחבור למפלגת הליכוד, ותישאר עצמאית גם בכנסת הבאה. "מפלגת כולנו עצמאית ותמשיך להיות עצמאית. כולנו תמשיך לכהן ולשרת את הציבור כמפלגה עצמאית. הגענו להיות שותפים ולא שכירים", אמר כחלון. 

כחלון הוסיף כי כל כותרת המתפרסמת בנושא חבירה לליכוד הינה "ספין ופייק ניוז", והדגיש כי "השיחות הקואליציוניות רק בראשיתן. אני לא מציע להתרגש מאף כותרת שיוצאת".

באשר למשא ומתן המתקיים מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כחלון: "מתקיים שיח ישיר ביני לבין ראש הממשלה בנושא הזה, כמו גם בנושאים חשובים נוספים שנמצאים על סדר היום הכלכלי והמדיני גם בעת הזו. כרגע אין לנו שום הסכם ושום סגירה. אנחנו מחכים לראות כיצד יסגרו הדברים עם יתר המפלגות". 
 

מבקר המדינה הבא: לא יהיה שופט בדימוס, בניגוד למסורת 

בתוך כך, הליכוד וראש הממשלה מעוניינים למנות לתפקיד מבקר המדינה מועמד שאינו שופט בדימוס, כך לפי חדשות 13. לפי הדיווח, חוץ מיעקב בורובסקי, עלה גם שמם של פרופ' אבי דיסקין ואייל ינון, היועמ"ש של הכנסת, כמועמדים לתפקיד.
יש לציין כי מדובר במסורת של 30 שנה בה מבקרי המדינה בתפקיד הינם שופטים בדימוס. המבקר האחרון היה שופט מחוזי, והפעם בליכוד מעוניינים כאמור למנות מבקר שאינו שופט כלל.