יו"ר תל"ם ומספר 3 במפלגת כחול-לבן, משה יעלון, חשף הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל כי "נעשו ניסיונות להעביר חברים מתל"ם לליכוד", ותקף את נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "אני מקווה שהוא לא מנסה להעביר רק כאלה עם חצאיות". 
 
אתה מכיר את הח"כית ששמה עומר ינקלביץ'?
"כן, קראתי בעיתון את הספינים של הליכוד, לא שאין דברים בגו. זה בין השאר כדי לייצר לחץ על ליברמן. אני מקווה שהוא מחפש לא רק כאלה עם חצאיות. העובדה שנתן אשל עוסק בדברים הללו, לאחר כל מה שהיה איתו, זה בדיוק השפל המוסרי שאליו בנימין נתניהו מדרדר אותנו". 

נתן אשל רוצה שינקלביץ' תעזוב לליכוד?
"אני מכיר את כל הניסיונות, אני מכיר גם חברי כנסת שהם בתל"ם, במפלגה שלנו, זה נעשה ברגל גסה כדי להפעיל לחץ על ליברמן, שיבין שקואליציית השחיתות לא מותנית בו. חברי סיעת כחול-לבן מודעים לעניין".
נעשו ניסיונות גם עם החבר'ה שלך?
"האוזר יצא משם כמו שהוא יצא, בגלל נתן אשל, או יועז הנדל. אנשים בעלי רמת מוסר גבוהה מצאו את עצמם מחוץ ללשכת רה"מ, ומי חזר לשם? זה שביצע את העבירה. ברור שיש ניסיונות כאלה". 
 
צילום: מרק ישראל סלם
צילום: מרק ישראל סלם

לדבריו, "נתניהו מנסה ליצור קואליציה שתאפשר לו להיות מעל שלטון החוק, הולכת להיות פה קואליציה שעוסקת במשא ומתן על איך מנציחים את השחיתות. בזה מתעסקים. איפה האזרח? איפה מדינת ישראל? אני בחרתי לצד למדבר פוליטי לפני כמעט שלוש שנים. יכולתי להישאר שר ביטחון, שר חוץ וחבר כנסת. למה התגייסו עוד שני רמטכ"לים ויאיר לפיד לעניין? כי עבדנו איתו, היינו שם, אנחנו מכירים את העניין. צריך להתלכד ולמנוע מהפך משטרי במדינת ישראל". 
"רמת המוטיבציה שלנו להחזיר את מדינת ישראל למסילה נובעת גם מהסתכלות קדימה על עתיד המדינה הזו, וגם לטובת אלה שהקריבו את מיטב שנותיהם למען המדינה", המשיך יעלון. "אני מאמין שעם המשימה הזו נדע לשרת את הציבור באופוזיציה ולהילחם נגד ממשלת הקלון וההסתה שנבנית פה". 
פרשת כלי השיט לא מאחורינו?
"זה ברור שצריך להקים ועדת חקירה ממלכתית. מבקר המדינה הגיע למסקנה שצריך לבדוק את כל תהליך קבלת ההחלטות. הוא מנוע כרגע מלעשות זאת משום שהיועמ"ש אמר לו שכל עוד יש חקירת משטרה הוא לא יכול לעסוק בזה. יש עדיין חקירת משטרה, ונתניהו הודה שהוא אישר מכירת צוללות למצרים. זו פרשה לא גמורה, והיא החמורה ביותר בתולדות המדינה".