מטוס בואינג 737-800 שהמריא מבסיס חיל הים גואנטנמו שבקובה החליק לתוך נחל באזור ג'קסונוויל שבפלורידה, כאשר על סיפונו 136 נוסעים ושבעה אנשי צוות. 21 בני אדם נפצעו בדרגות פציעה שונות, בתאונה האווירית שהתרחשה במהלך סופת רעמים. ממשרד השריף המקומי נמסר כי "מצבם של הפצועים טוב וכי הם פונו לבית החולים. לא נרשמו הרוגים או פצועים באורח קשה באירוע". עוד נמסר: "המטוס לא שקע וכל הנוסעים חולצו ממנו כשהם בחיים".
דובר בסיס חיל האוויר הסמוך לזירת האירוע מסר כי "הנחל נמצא בקצה של מסלול הנחיתה, והאירוע התרחש בסביבות השעה 21:40 שעון מקומי". בנוסף, ראש עיריית ג'קסונוויל לני קאר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הנשיא האמריקאי יצר עימו קשר, והציע לסייע בכל הנדרש. עורכת הדין שריל בורמן סיפרה בראיון ל-CNN כי "הטיסה, שהתעכבה בכמה שעות, נחתה בצורה קשה מאוד בג'קסונוויל, במהלך סופת רעמים וברקים".
היא הוסיפה: "המטוס נחבט באדמה וקפץ, היה ברור שלטייסים אין שליטה עליו. אחרי שנחתנו במים, לא היה ברור איפה אנחנו נמצאים בדיוק". בורמן סיפרה על הרגע שבו יצאה מהמטוס אל אחת מהכנפיים שלו: "מסיכות החמצן נפלו מהתקרה, והרחתי את הריח של הדלק של המטוס, שככל הנראה דלף לנחל". בהמשך דבריה היא ציינה כי "מרבית הנוסעים היו קשורים לצבא, וסייעו אחד לשני להשתחרר מהמושבים, ולאחר מכן לעלות על הרפסודות שהיו במקום". 

כלי הטיס המדובר שייך לחברת מיאמי אייר אינטרנשיונל, המחזיקה בצי של מטוסי בואינג 737-800. דובר הבסיס ציין כי מדובר במסלול טיסה המתבצע פעמיים בשבוע. מדובר בקו עליו טסים בעיקר אנשי צבא, בני משפחותיהם, קבלנים וכן אזרחים הטסים לחוף בגואנטנמו.