אירוויזיון בצל הרקטות: על רקע ההסלמה בדרום ושיגור כ-100 רקטות מעזה, החלו המשלחות של המדינות המשתתפות בתחרות להגיע ארצה ואף לקיים מסיבות עיתונאים במתחם האקספו, שייארח את התחרות. החל משעות הצהריים ועד הערב מתקיימות במתחם אקספו תל אביב מסיבות עיתונאים עם חברי המשלחות מקפריסין, צ'יכיה, פינדלנד, סלובניה, מונטנגרו, הונגריה, בלארוס וסרביה.

בתחרות עצמה משתתפות 41 מדינות, ובשבוע האירוויזיון צפויים להגיע לישראל אלפי תיירים שיגדשו את תל אביב. בשלב זה לא נראה כי ירי הרקטות בדרום מפריע להכנות ולחזרות לקראת התחרות האירופית, וב"כאן" מבהירים כי אין שינוי בלוחות הזמנים של האירועים המקדימים לאירוויזיון.

אם הכל ילך כמתוכנן אירוע חצי הגמר הראשון יתקיים ב-14 במאי, הגמר השני יתקיים ב-16 במאי ואירוע הגמר ב-18 במאי, בהנחיית ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב.

מ"כאן" נמסר: "על פי הנחיית פיקוד העורף האירועים מתנהלים כרגיל. הכנות המשלחות לאירוויזיון נמשכות כסדרן". דוברת התאגיד, שרון בן דוד, מסרה כי "הנציגים כרגע עסוקים, עסוקים במסיבות העיתונאים, הכל בסדר גמור. צריך להבין - כאן תאגיד השידור אחראי על ההפקה והשידור שלו, ביטחון התושבים והאורחים הוא באחריות המדינה. אני פועלת לפי הנהלים, התבקשנו להמשיך בשיגרה. אני מעדכנת את הנוגעים בדבר, אבל הכל ממשיך כרגיל. לא היתה שום פנייה, כן חשוב להיות יותר אקטיבית ואני הראשונה שמעדכנת. הכל בסדר".