אסון קשה במהלך טיול שבת בצפון: שלוש נשים, כבנות 20, שהיו חלק מקבוצת נוסעים ברכב שטח מסוג ריינג'ר, נהרגו היום (שבת) לאחר שמסיבה שעדיין לא ברורה, רכבם התהפך כשחלקם נשאר לכוד בתוך הרכב. האירוע התרחש בין בית אלפא לחפציבה, באזור הגלבוע. יחד עם ההרוגים היתה עוד צעירה בת 22, שפונתה עם מסוק במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.



יש לציין כי נסיעה ברכבי שטח באזור בו התרחשה התאונה הוא דבר שכיח, וכי באזור פועלות מספר חברות גדול שמשכירים את הרכבים לצעירים המגיעים לאזור. כמו כן, היום התקיימה בגלבוע הצעידה השנתית, בה לוקחים חלק למעלה מ-6000 איש, אשר נמצאים באזור. רשף אלמוג אוחיון מפקד תחנת בית שאן: "קיבלנו בהודעה את המיקום, התברר שזה בשביל הנחש שמוביל לגלבוע, שנענו את הכלים באמצעות ריינג'רים כי אי אפשר להגיע אליהם בצורה רגילה. יש כאן שלוש הרוגות ופצועה. היתה פעולת חילוץ מאוד מורכבת, וקודם כל קיבענו את הרכב שלא יתדרדר על שאר הצועדים כאן ועל אנשי מד"א שהגיעו לאזור" 



חובש מד"א עודאי באסול, אמר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו טרטורון ריינג'ר הפוך, תחתיו נלכדו ארבע צעירות כבנות 20, שלוש מהן היו מחוסרות הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. בבדיקה רפואית שלוש מהן היו ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותן".

"הצעירה הנוספת שנלכדה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בבטן ובגפיים. חילצנו אותה בסיוע כוחות הכיבוי והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשהיא במצב בינוני עד קשה יציב".

מ"רייזר העמק הנעלם" נמסר: "אנו המומים וכואבים בשל התאונה שארעה היום בגלבוע. אנו עוצרים מיידית את כל פעילות הרייזרים וסומכים את ידנו על חקירת המשטרה ונפעל לפי הנחיותיה. ליבנו עם הנפגעים ומשפחותיהם ונעשה הכל כדי לסייע להם".