העיתונאי גדעון לוי עורר הערב (שבת) סערה בראיון ב"פגוש את העיתונות" בחדשות 12, כשאמר כי מה שקורה עכשיו בדרום הוא "מרד גטו עזה". חבר הכנסת מהליכוד, יואב קיש, לא נותר אדיש לדבריו והשיב לו: "אתה הזוי, תיכנס לפרופורציות".  



לדברי לוי, "יש פה הקשר, יש פה שני מיליון איש במצור, יש פה ניסוי בבני אדם שנמשך ונמשך, ואיש לא חושב שכשבני אדם במצור הם נאבקים. זה מרד גטו עזה, כי עזה היא גטו ואי אפשר להכחיש את זה. היא סגורה מכל צדדיה". 

מגישת התכנית, העיתונאית רינה מצליח, עצרה את לוי ואמרה לו: "תחזור בך", אך האחרון השיב לה: "אני ממש לא אחזור בי, כי זה גטו". 
 

 
בשלב זה הצטרף לדיון ח"כ קיש, שאמר: "אתה שוכח שלמצרים יש גבול עם עזה, ומה פתאום מצרים לא רלוונטית? כל מי שרוצה נכנס ויוצא לפי המצרים. יורים על תושבים סתם, אתה בא ואומר גטו? איפה אתה נמצא גדעון? אתה הזוי, הזוי. תיכנס לפרופורציות".

קיש זעם ואמר: "מה לעשות שיש שם ארגון טרור שרוצה להשמיד את מדינת ישראל? רצית לשכוח את השואה?". 
 
לוי השיב לו: "אתה, לעומת זאת, עם מפלגתך הובלת אותנו למצב הזה. אתם לא מדברים עם אש"ף, אנחנו לא מדברים עם אף פלסטינים על שום דבר. חמאס בן שיח כמו שאש"ף היה בזמנו בן שיח כשכולם אמרו שהוא ארגון טרור. אפילו עם אש"ף אתם לא מדברים. אתם מוכנים לתת לא משהו? אתם לא מוכנים".