אם יש משהו שכל אדם חכם יודע הוא, שאסור בשום פנים ואופן להתקרב לחיות טרף, בייחוד כשהן רעבות ומחכות לארוחה הבאה שלהן. את הלקח הזה למד בדרך הקשה שומר גן חיות צעיר מגרמניה, שפעל בניגוד להוראות הבטיחות וכמעט נטרף בידי שני אריות. העובד בן ה-24, שנחשב ל"מאוד מנוסה", נכנס למתחם האריות ב ב"פארק הלאומי סרנגטי" בהודנהאגן על מנת להאכיל אותם, כשהותקף בידם באכזריות.



קולגות ששמעו אותו צורח באימה מיהרו לחלץ אותו, והוא הובהל לבית החולים עם פציעות לא מסכנות חיים. לפי הדיווחים המקומיים, הוא סבל מפצעי נשיכה עמוקים בחזה ומצלעות שבורות, לאחר שהותקף בידי האריות, שמשקל כל אחד מהם הוא מעל 200 ק"ג. מנהל גן החיות, פבריציו ספה, מסר שהצעיר מתאושש כעת בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח בן 5 שעות. "אנחנו מרגישים שמדובר בנס שהקולגה הצעיר שלנו עדיין חי", אמר ספה.




דוברת גן החיות, אסטה קנות סיפרה לכלי תקשורת מקומי שהשומר פעל בניגוד להוראות, ושזה חריג שעובד נכנס בדרך זו לכלוב על מנת להאכיל את האריות. לדבריה, לפי תקנות גן החיות, עובד שננס למתחם האריות צריך לוודא שהם סגורים היטב בכלובים שלהם. אך הצעיר לא עשה זאת כשנכנס, וכמעט שילם על כך בחייו: "לקחו לו כמה רגעים עד שהבין את הטעות שעשה. אבל הוא כבר היה עמוק בפנים כשראה ששני האריות לא סגורים בכלובים שלהם".

הוא ניסה לברוח, אבל האריות היו זריזים ממנו והשיגו אותו מיד. "נכנס בהם אינסטינקט הצייד", הסבירה קנות. הם הנפלו עליו ונשכו אותו בעוד הוא צורח בכאבים. למרבה המזל, עמיתיו שמעו אותו והסיחו את דעת האריות בעזרת רעש חזק על מנת שיוכלו לחלץ אותו. הוא היה כולו מכוסה בדם כשהם סוף כל סוף הצליחו להצילו. בדיווח של חדשות Berliner Morgenpost: נכתב על התקיפה: "היה לצעיר מזל שהאריות כבר אכלו לפני כן, ושהיו עוד נתכי בשר תלויים להם על העצים, כך שהם כבר לא היו כל כך רעבים"