אחרי תשעה חודשים שהרגישו כמו נצח, לפחות עבורנו, ילדה הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל את ילדם הראשון שלה ושל בעלה, הנסיך הארי. למרות שהתינוק המלכותי ניצב רק במקום השביעי בתור לרשת את הכתר, בואו לעולם הוא ממש יום חג עבור רבים בממלכה הבריטית וברחבי בעולם כולו. 





הנשיא ראובן (רובי) ריבלין ברך בחשבון הטוויטר שלו את הזוג וכתב: "איחולים לדוכסים מסאסקס לרגל הולדת בנם. עם ישראל, נחמה ואני שולחים לכם חיבוק גדול ואת מיטב הברכות. מזל טוב! 




ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי כתבה בחשבונה בטוויטר "ברכות לדוכסים מסאסקס על בואו של התינוק. מאחלת לכם את כל הטוב ברגע המאושר הזה".



הנסיך הארי ומייגן מרקל ביום חתונתם. צילום: AFP
הנסיך הארי ומייגן מרקל ביום חתונתם. צילום: AFP



גם מנהיג מפלגת הלייבור וראש האופוזיציה בפרלמנט הבריטי, ג'יימי קורבין, לא נותר אדיש ובירך את הזוג לרגל הלידה. מנהיג הכנסייה האנגליקנית, הארכיבישוף מקנטרברי שחלק עם משפחת המלוכה שמחות ואירועים רבים שלח "ברכות לדוכס ולדוכסית מסאסקס לרגל לידת הבן. מי ייתן ואלוהים יברך את המשפחה שלכם באהבה, בריאות ואושר", הוסיף.



הנסיך הארי יצא אל התקשורת לאחר הלידה ואמר "אני מאוד מתרגש להכריז כי מייגן ואני הבאנו לעולם תינוק מוקדם יותר הבוקר, בן בריא מאוד. האם והתינוק במצב מצוין. זו הייתה החוויה הכי מדהימה שיכולתי לדמיין לעצמי. איך נשים עושות את מה שהן עושות הוא מעבר לתפיסה האנושית, אך שנינו נרגשים ואסירי תודה עבור כל האהבה והתמיכה מבחוץ. היה מדהים, רק רציתי לשתף את זה עם כולם".