שיגעון אחד גדול: שנים שאני אומרת שכל הרווקות סבבה ודווקא הרווקים שרוטים ובעייתיים, ואז מגיעות שירי ואורטל והורסות לי את כל התאוריה. מה נסגר אתכן נשים? מדוע אתן מאמללות את הקירחים הכי חמודים על המסך? טור חדש על "חתונה ממבט ראשון" ובו קראש חדש על יוגב ואפילו סנונית של התאהבות בשירי. האם סוף העולם הגיע? תכף נדע.



1. פתחנו את הפרק עם ירח הדבש הכי מביך EVER. בתחילתו, אורטל ועידו נראו כמו זוג שברח מאולפנה ומישיבת הסדר, ולראשונה בחייו מתוודה למין השני ולעולם הנישוקים. מזל שלא צפיתי בפרק הזה ליד ההורים שלי, יותר מדי נשיקות ראשונות ומגע של חטיבת פיינשטין בפתח תקווה - מביך. אורטל בערב הראשון בווינה הרגישה כה משוחררת ופתוחה ואפילו פלתה מהראש שלה כינה באמצע הארוחה (ראיתם את זה?!! כפרה, תעבירי מסרק צפוף לפני דייט).



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



2. מה שמתחיל באפס תקשורת וכינה סוררת אחת עלול להסתיים רע מאוד! והפעם, הבחור פשוט לא אשם. איך אומרים אצלנו - רחמים לא ידע! הוא באמת לא ידע שמתחת ל-1.80 האלה מסתתר שיגעון אחד גדול. אורטל התהפכה עליו בגלל משפט שרוב הרווקות רוצות לשמוע: "יש מצב שאני מתחיל להתאהב בך".



3. המשפט הזה עשה לאורטל מה ש-3 הריונות ולידות עשו לגוף שלי - חרבו דרבו! מבחורה טובה מהאולפנה היא הפכה להיות הילדה הרעה מכיתת אתגרים. עצוב, רווקות מהסוג הזה (כאלה שאוהבות את הבנים הרעים) מצלקות את הרווקים הטובים הבודדים שנשארו פה והורסות לאחרות. היה נחמד לראות אותם אחרי המשבר - היא דפקה בקטע גברי המבורגר והוא מרח לעצמו מסכת פנים. בסופו של יום, המסכה לא עזרה לו והוא מצא את עצמו ישן על הספה, כאשר גם הפעולה הזאת עצבנה את אורטל. כשאבדנו - אבדנו. חבל, הוא היה בחור טוב לב ואטרקטיבי. חזר מירח הדבש אומלל ובלי כפכף.



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



4. נמתיק את יומנו עם זוג שעושה לי את זה אך לא ברור מה עלה בגורלם. בהתחלה הם שעממו רצח אבל עם הזמן למדתי לאהוב אותם - ממש כמו פילאטיס. יוגב מתגלה כנסיך אמיתי ובת אל עם המתיקות והחום האינסופי שלה - פשוט משלימה אותו. הכל נראה ביניהם כה אידיאלי שגם ביקור בבית העלמין מצטלם יפה. עכשיו ברצינות, אנשים לא מתים בצפון? מדוע בית הקברות כזה ריק ופסטורלי? רק אצלנו בבית עלמין ירקון קוברים בקומות? תקברו אותי במקום כזה - שהילדים שלי יוכלו לעשות פיקניק לידי.



5. אין לי מה לכתוב על שרונה וליאור כי מבחינתי לא היה כלום כי אין כלום. מה שכן, שרונה נוטפת סטייל וכחובבת אופנה ועיצוב אני מאוד אוהבת לצפות בה. היא אישה מאד בוגרת ובשלה - חבל שלא סידרו אותה לעידו. הם ממש מתאימים. אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים.



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך


חתונה ממבט ראשון.  צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



6. וידוי קטן ואני מקווה שלא תסקלו אותי: אני מתחילה לאהוב את שירי וזה קורה לי עם אנשים שאני לא סובלת בהתחלה. הפולניות שלה מתחילה להיות חביבה. נכון, התריסים אצלם תמיד סגורים ואחרי שהוא מכין לה קציצות מגרות היא מכריחה אותו לאכול פריכיות עם טונה. אבל, אף אחד לא מושלם ואיך אמא שלי תמיד אומרת: "גברת, תזהרי מכל אלה שישר אומרים לך כפרה ועפים עלייך בהתחלה. אלה הכי צבועים". שירי לא מוכרת ללירן חתול בשק (בניגוד לאורטל ולאלון עיני) וזה ראוי להערצה. היא לא מלקקת ללירן ולא מנסה להיות האישה הקולית והזורמת - כי היא לא.



יחד עם זאת, אני מאמינה שאחרי שמקלפים את הקליפה (ויש מלא קליפה) מסתתרת לה אישה קצת מצחיקה ש... (עולה לי בבריאות לכתוב את זה) כיף להיות איתה, בעיקר בגלל האותנטיות. שירי לא נותנת את כולה מבלי לבדוק את הצד השני קודם. ברור שרוב הגברים בהתחלה היו מעדיפים לרוץ ערומים באלסקה מאשר לסבול את זה, אך שירי נאמנה לעצמה והנאמנות הזאת משתלמת. תראו מה קרה לה ומה קרה לדיקלה. אגב, אני רק חוששת שהפסיכולוגית שמה עין על לירן? נראה שהיא דלוקה עליו. שירי, חיים של פירכית, שיחקת אותה. בנות תלמדו - נאמנות לעצמך תמיד משתלמת.



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך