עבור רבים מאיתנו, זה נראה מובן מאליו ששירותים בכלל קיימים ושאפשר למצוא אותם בכל בית פרטי ובכל עסק. אבל תאמינו או לא, יש מדינות בעולם בהן עדיין אין שירותים כלל, מה שאומר שהתושבים צריכים לצאת אל חיק הטבע על מנת להתפנות. מעבר לכך שמדובר בחוויה מאוד לא נעימה, פעמים רבות היא גם מאוד מסוכנת, בייחוד עבור מי שגרים בסביבת חיות בר.

על כך יוכלו להעיד תושבי תת היבשת הודו, שנאלצים להתמודד לעיתים קרובות מידי עם תקיפות של חיות פראיות, בעודם מנסים לבצע פעולות בסיסיות - כמו למשל לכבס, לישון, לערוך אירועים חברתיים וללכת לשירותים. תקיפות בידי נמרים מדווחים במדינה הזו ללא הרף, כשבשבוע שעבר, דווח על תושב רג'סטאן, שהותקף בידי נמר בזמן שניסה להטיל את מימיו. 

ראם סוורופ מינה בן ה-45, שמתגורר בכפר קטן ברג'סטאן, יצא מביתו בליל שבת כדי להתפנות וזו הייתה הפעם האחרונה שנראה בחיים. לאחר חיפושים ממושכים בידי הרשויות, גופתו נמצאה סוף כל סוף ביום ראשון. מחקירה שלאחר המוות, נקבע שראם נהרג לאחר שהותקף באכזריות בידי נמר. סימני טביעות כפות רגליים של נמר, שנמצאו ליד גופתו, חיזקו מסקנה זו. נכון לעכשיו, הרשויות מחפשות אחר הנמר, אך עד כה ללא הצלחה רבה.