למרות מה שנהוג לחשוב, איסור על נהיגה בשכרות מתייחס לכלל כלי הרכב באשר הם, וכן זה כולל גם טרקטורים, מלגזות ואפילו מכסחות דשא. מסתבר שנהיגה על כל אחד מאלו תחת השפעה היא מסוכנת, לא חוקית ותסבך את מי שנתפס באקט בהרבה מאוד צרות. את הלקח הזה למד תושב פלורידה בדרך הקשה, כשיצא השבוע לסיבוב על מכסחת הדשא שלו לאחר ששתה אלכוהול בכמות מסחרית.

הגבר המפוקפק, גרי אנדרסון בן ה-68, נהג לאיטו בכביש עירוני, כשלפתע נתקע בעוצמה בניידת משטרה חונה. למזלו הרבה, באותה עת הרכב היה ריק ואיש לא נפגע, אבל הוא כן גרם לנזק לפגוש האחורי שלו. לפי משטרת היינס סיטי, השוטר שבבעלותו הייתה הניידת הגיע למקום לאחר ששמע רעש מוזר מכיוון החניה.

כשהתעמת עם אנדרסון, הודה נהג המכסחה במעשיו אך טען שהנזק שנגרם לפגוש האחורי של הניידת לא קרה בגללו. הוא גם אמר לשוטר שהגזים עם האלכוהול והוסיף: "פאק, אני שיכור. קח אותי לכלא". אבל זה לא משהו שהיה קשה לנחוש, לאור העובדה שהדיף ריח חזק של אלכוהול, התקשה לשמור על שיווי משקל ונפל ללא הרף. מעבר לכך, בדו"ח המעצר שלו נכתב שהוא התנהג בצורה מאוד מוזרה, ומצב רוחו נע מ"זעם אדיר לצחוק בלתי נשלט".
 
אם שותים לא מכסחים. צילום: משטרת היינס סיטי
אם שותים לא מכסחים. צילום: משטרת היינס סיטי


בשל מצבו הרעוע, אנדרסון נלקח לבית החולים, ומבדיקות שנערכו לו נמצא שרמת האלכוהול בדמו הייתה פי שלושה מזו המותרת לנהגים. כשנאמר לו שבבדיקות הדם נמצא גם קוקאין, הוא הכחיש שהשתמש בסם וטען שהשוטרים הרעילו אותו בדרך לבית החולים.

מבדיקת רקע שנערכה לאנרסון, התברר שמלבד העובדה שנהג בשכרות, רישיון הנהיגה שלו מושעה מאז 1978, והוא לא טרח לחדש אותו מאז. כמו כן, הוא  נעצר פעמיים בעבר על נהיגה בשכרות. "זה אף פעם לא רעיון טוב להיכנס מאחורי ההגה כשאתם שיכורים, אפילו אם מדובר במכסחת דשא או טרקטור", הסביר מפקד המשטרה ג'ים אלנסקי לחדשות  WFLA.