בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את היום (רביעי) פעם נוספת את מעצרו של מורה מאחד מבתי הספר בשומרון, החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות מתחת לגיל 14. על פי החשד, המורה תושב השומרון הטריד מספר קטינות כבנות 8 בבית הספר בו הוא מלמד, ונגע בגופן באיברים מוצנעים בניגוד לרצונן.
לפני כעשרה ימים נעצר המורה בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על ידי אחד ההורים, ממנה עלה החשד לפיו הוא מנצל את מרותו ומבצע עבירות מין בשלוש קטינות לפחות בתוך תחומי בית הספר בו הוא מלמד. בידי המשטרה ראיות הקושרות את המורה, לכאורה, לביצוע העבירות המיוחסות לו. כאמור, היום הוארך מעצרו פעם נוספת והמשטרה הגישה הצהרת תובע לבית המשפט בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום עד ליום שישי הקרוב.
בינתיים, חקירת המשטרה נמשכת וממקדת כעת בניסיונות לקשור את המורה לקטינות נוספות. 

כזכור, שלשום האריך בית משפט השלום בפתח תקווה עד ליום שישי את מעצרו של איש חינוך חרדי, החשוד בביצוע מעשים מגונים חמורים בקטינים הלומדים תחתיו. החשוד נעצר בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה בחשד לביצוע עבירות מין חמורות לכאורה בילדים בגילאי גן חובה ובית ספר יסודי, כולם לומדים באותו מוסד חינוכי. לאחרונה שיתפו חלק מהילדים את הוריהם בחוויות מיניות קשות שהם חווים במוסד החינוכי שלדבריהם המורה מבצע בהם מעשים אסורים.