כמו רבים מכם, גם אנחנו שמחים שהקיץ הגיע ומתים כבר לצאת לחופשה חלומית בחו"ל, או סתם להשתזף על חוף הים. אבל לצד זאת אנחנו גם מאוד חוששים, שכן בדיוק עכשיו מתחילים לצאת מחוריהם נחשים וממש לא בא לנו לחטוף מהם ביס. אומנם לא כולם ארסיים, אבל הכשת נחש בכל זאת נחשבת למאוד כואבת, וזו לא חוויה שכדאי לעבור.



את הלקח הזה למד השבוע בדרך הקשה תושב לוטון, אוקלהומה, שזכה לקבלת פנים מהגיהינום כשביקר חבר שלו. בסרטון מטריד מהאירוע, שתועד במצלמות אבטחה מחוץ לבית, נראה ג'רי הייווד פותח את דלת הרשת של הבית, כשלפתע מזנק לעברו נחש אימתני ומכיש אותו בפניו. בהמשך ניתן לשמוע אותו צועק ומתפתל מכאבים וקורא לעזרה.



"הוכשתי בידי נחש ולא ידעתי איזה. אבל הבנתי שאני חייב ללכת לבית החולים", סיפר הייווד לחדשות "פוקס 6". חברו, רודני קופלנד, צפה במתרחש והיה מבועת לחלוטין: "הייתי בהלם, זה היה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו". הוא הוסיף שזו הפעם הראשונה שנתקל בנחש בביתו, ושהנחש התחבא בגוף תאורה מעל הדלת.



קופלנד לקח את הייווד לבית החולים, שם התברר למרבה המזל שהנחש לא היה ארסי: "למזלי לא הייתי צריך תפרים, אבל ניקו לי היטב את הפצע וקיבלתי אנטיביוטיקה". זמן קצר לאחר מכן הייווד  כבר שוחרר לביתו. אך למרבה הצער, לנחש שתקף אותו היה פחות מזל. קופלנד סיפר שאשתו צפתה גם היא במתרחש וצעקה באימה, מה שמשך תשומת ליבו של אחד השכנים. הוא הופיע בפתח ביתם עם פטיש והכה את הנחש האומלל למוות.