זעם בממלכה: התינוק המלכותי של הנסיך הארי ומייגן מרקל הוביל להתרגשות רבה בקרב הבריטים, אך היה מי שהתרשם ממנו הרבה פחות ובחר לבטא את המחאה שלו בצורה מכוערת. שדרן הרדיו הבריטי דני בייקר עורר סערה כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של שימפנזה, תחת הכיתוב "התינוק המלכותי עוזב את בית החולים". הבדיחה לא הצחיקה את הבריטים, וגולשים רבים האשימו את בייקר בגזענות שכן אמה של הנסיכה מרקל הייתה שחורה ואביה לבן. הבדיחה לא הצחיקה גם את ה-BBC, תאגיד השידור הציבורי בבריטניה, והוא פיטר את בייקר מהגשת התוכנית "5 לייב" בעקבותיה.

"זו הייתה טעות חמורה בשיפוט", נמסר מ-BBC. "הציוץ הזה מנוגד לערכים שלנו כתחנה. דני הוא שדרן מבריק, אך הוא לא יגיש תוכנית שבועית אצלנו יותר". בייקר, מנגד, טען כי לא התכוון להקשר גזעני, וצייץ את התמונה כבדיחה "טיפשית". 

הציוץ של דני בייקר. גזענות? צילום מסך מתוך טוויטר

 

"הרגע פוטרתי מ-BBC", כתב בייקר בן ה-61 בטוויטר, כחלק מסדרת ציוצים שהעלה מאז העלאת התמונה, בהם טען שכוונתו לא הייתה גזענית. עוד קודם לכן, ניסה לכבות שריפות כאשר מחק את הציוץ והתנצל עליו, תוך הסבר שלא חשב על ההקשר הגזעני שיכול לעלות ממנה. "מצטער על התמונה שהעליתי עם הבחור הקטן בתלבושת היוקרתית", כתב בטוויטר. "לא עלתה על דעתי שהיא תפגע במישהו, אבל היו כאלו שהצליחו להצביע על קונטציות אפשריות".
בציוץ אחר, כתב בייקר כי "הייתי משתמש באותה תמונה מטופשת עבור כל לידה מלכותית כזו או אחרת, גם של בוריס ג'ונסון (שר החוץ לשעבר) או אפילו של הילד שלי. זה פשוט דימוי מצחיק. טעיתי טעות עצומה, כמובן".
בציוץ נוסף, התלונן על ההד הציבורי שנוצר מהבדיחה. "שואלים אם אני חושב ששחורים נראים כמו קופים. בכל פעם אחרת הייתי דופק למישהו בעיטה בתחת על זה שאמר את זה, אז התשובה היא לא חבר. זו רק בדיחה. ראיתי את הביקורות ומחקתי".