ברחבי העולם מברכים את ישראל היום (חמישי) לרגל יום העצמאות ה-71 של המדינה. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שלח ברכות לראש הממשלה, בנימין נתניהו. קנצלר אוסטרליה, סבסטיאן קורץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "יום העצמאות שמח לישראל מאוסטריה, ולכל הישראלים החוגגים היום. אני שמח על הקשר החזק והידידות בין העמים שלנו". 

"זה סמלי, כי השנה החג הלאומי של ארצכם נערך במקביל ליום הניצחון הגדול, אשר הציל את העולם מהמכה החומה, והציל את העם היהודי מהשמדה", כתב באגרת פוטין, שציין גם כי שיתוף הפעולה בין מדינתו לישראל יימשך. 
ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הוסיף: "היום אנחנו מצטרפים לישראלים ולקהילות היהודיות בקנדה ובעולם, בחגיגות יום העצמאות. השנה אנחנו מציינים גם 70 שנים של יחסים דיפלומטיים וידידות קרובה בין קנדה לישראל. יום העצמאות שמח". 

שליח ארצות הברית למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו מאחלים יום עצמאות שמח לאזרחי ישראל היום, שחוגגים 71 שנות עצמאות. מתקיים קשר מתמשך בין המדינות שלנו תחת הנהגתו של הנשיר טראמפ. השותפות שלנו מעולם לא הייתה חזקה יותר". 



בתוך כך, גם בטאויוואן בירכו את ישראל לרגל יום העצמאות ה-71, כאשר במסגרת זו הואר אחד מחמשת הבניינים הגבוהים בעולם, הממוקם בבירה טאייפיי, בצבעי כחול-לבן.