רצח זעיר: מקרי רצח מזעזעים שכאלו, עלולים לגרום לנו לחשוב פעמיים על ההבדל האמיתי בין ילדים למבוגרים. בעיירה קטנה בשם פאון ריבר, כ-300 ק"מ דרומית מדיטרויט, מישיגן שבארצות הברית, קרה מקרה שגרם לבית המשפט להתבלבל. ילד כבן 9, שזהותו נשארה חסויה עד תום ההליכים, הואשם בכך שירה באימו בעזרת רובה, ורצח אותה, כך לפי מסמכים בבית המשפט שפורסמו ברשת NBC האמריקאית.

האישה נמצאה בבית המשפחה ביום שני בבוקר, כך אמר התובע המחוזי לרשת הטלוויזיה המקומית. לא רק שהואשם ברצח, הואשם הקטין בהחזקת נשק חם בניגוד לחוק. התקשורת המקומית מסרבת לפרסם את זהותה של הנרצחת, כמו גם את זהותו של הרוצח הצעיר, זאת בשל העובדה שהוא מתחת לגיל המתאים. על פי תחנת המשטרה בעיירה, הצעיר עבר הערכה פסיכיאטרית במתחם מיוחד לעבריינים צעירים במישיגן.

למרות שגילו ידוע, טרם הובהר בבית המשפט האם הוא הואשם כקטין או כבגיר, וזאת בשל מורכבות האירוע. הרשויות טרם פרסמו את הנסיבות למקרה, או את הפרטים המדויקים בגינם הקטין הואשם. "כמחוז מטרתנו היא לספק את מחויבותינו לתלמידינו, אנשי הצוות והקהילה", אמר השריף, "אנו מוגבלים במה שאנו יכולים לשתף בנוגע לאירוע בשל חוקי פרטיות וטבעה הרגיש של הטרגדיה הזו".