צעיר בן 20 מצפת עוכב לחקירה לאחר שאיים לרצוח את ראש עיריית טבריה, רון קובי. אתמול בשעות הערב התקבל אירוע של איום ברצח כנגד ראש עיריית טבריה בתגובה לפוסט ברשת החברתית פייסבוק. עם קבלת האירוע משטרת ישראל פתחה בחקירה מאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ותוך זמן קצר אותר החשוד בעיר מעלות. הוא נחקר באזהרה ובתום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים.



קובי התייחס לאיום ואמר ל"מעריב" כי זה "עצוב מאוד שיש עדיין כאלה שלא הפנימו את תוצאות הבחירות. הדברים האלה קורים בעיקר אחרי אירועי הסתה חמורים כמו אלה שנתקלנו בהם בשבת האחרונה, שעה שבה הרב אמנון יצחק הפיץ 20 אלף דיסקים ברחבי טבריה והצפון בגנותי".
אני מבין שאתה לא נבהל?

 "זה לא שאני לא נבהל, צריך להבין שזה הכל תלוי באותו משוגע שיהיה עם יד קלה על ההדק בעקבות אותה הסתה ויגרום לנזק בלתי הפיך. אני סומך על המשטרה שעושה עבודה נפלאה ומקווה כי מקרים כאלו יטופלו בחומרה יתרה".

דיסק ההסתה נגד רון קובי, לטענתו. צילום: ללא קרדיט
דיסק ההסתה נגד רון קובי, לטענתו. צילום: ללא קרדיט

מוקדם יותר פרסם קובי פוסט בפייסבוק, בו כתב "שוב פעם איומים לרצח, שוב פעם אלימות בגלל הסתה דתית. צעיר מהצפון נעצר לאחר שאיים על ראש העיר טבריה רון קובי, וכתב לו "אני הולך לרצוח אותך".

ראש העיר המשיך: "זה קורה בעקבות כתבה ב'אנשים' בטלוויזיה וכמובן אחרי שהרב אמנון יצחק הפיץ כ-20,000 דיסקים בסוף השבוע האחרון נגד רון קובי. שטיפות המוח האלה חייבות להיפסק! ישנו טרנד חדש, כל מי שרוצה להתפרסם מדבר על רון קובי. הסיפור עם אמנון יצחק מריח רע מאד".