הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לכבוש את העולם: הסדרה "להיות איתה", אותה כתב אסי עזר וביים עודד רסקין, צלחה את מבחן הפיילוט שכבר צולם בארה״ב וקיבלה אישור סופי להפקת עונה שלמה של הרימייק ההוליוודי עבור ABC, מרשתות הטלוויזיה האמריקאיות המובילות בעולם.



את הגרסה האמריקאית של "להיות איתה" יביים דיוויד פרנקל ("השטן לובשת פראדה", "Manifest") ויכתוב דין ג'ורגריס ("The Brave") והיא תופק על ידי "קשת סטודיוס" ו"יוניברסל טלוויז'ן". המפיקים האחראים מטעם קשת יהיו אבי ניר, אלון שטרוזמן, רייצ'ל קפלן ופיטר טרגוט.



"להיות איתה" בגרסה האמריקאית תתרחש במיאמי ודמותה של "נועה הולנדר" (רותם סלע בגרסה הישראלית) תשודרג למעמד של כוכבת בינלאומית וחציו של פאוור קאפל הוליוודי, שעוברת פרידה מתוקשרת ופוגשת במקרה בן למהגרים קובניים שמתגורר עם הוריו ועובד במאפייה המשפחתית.



צילומי הפיילוט. ויקטור ראסוק, נטלי קלי, אסי עזר. אינסטגרם
צילומי הפיילוט. ויקטור ראסוק, נטלי קלי, אסי עזר. אינסטגרם



ההישג הזה הוא המשך של ההצלחה של הסדרה בעולם. ב-2017 נמכרה הגרסה המקורית של הסדרה לאמזון הבינלאומית להפצה בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא זמינה לצפייה בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן העולמית בגרסה המקורית בעברית, בתרגום לשפה הרלוונטית.


היא נמכרה גם ליוון, הולנד ורוסיה.



בנוסף, פיילוט אחר של "קשת", Lincoln, המבוסס על סדרת הספרים "אספן העצמות", אושר גם הוא הלילה לסדרה ברשת NBC ובכך גוף התוכן הישראלי רושם הישג משמעותי יוצא דופן בעונת הסדרות הנוכחית בארה״ב.



בנוסף, הסדרה שודרה בגרסתה המקורית באנגליה בשירות ה-VOD של channel 4. בישראל הסדרה שודרה בקשת וזכתה להצלחה גדולה, העונה הראשונה של הסדרה הופקה על ידי אנדמול שיין, העונה השנייה על ידי שנהר הפקות והעונה השלישית צפויה לצאת לצילומים בחודשים הקרובים.



אסי עזר. צלם : אינסטגרם
אסי עזר. צלם : אינסטגרם



אסי עזר מסר: "זה הטיימינג המושלם לחדשות המדהימות האלה. לא חלמתי בחלומות הכי פרועים שלי שהסדרה הזאת שכתבתי בחדר בבית שלי בתל אביב תגיע עד לABC האמריקאית. והנה זה קורה. הייתי בצילומים במיאמי וראיתי כמה השחקנים אוהבים את הסדרה ומתפללים שהיא תאושר, והנה זה קורה. וואו, בקיצור, תודה לאל ותודה לקשת אינטרנשיונל! והכי תודה - לאישתי רותם סלע, קמע המזל שלי בחיים. איזה נס קרה לי איתך".



אבי ניר, מנכ״ל קשת: "איפה להתחיל לשמוח ? אז ככה - היציאה להפקה לעונה הבאה בשתי רשתות שידור אמריקאיות מהווה ציון דרך חשוב לקשת, שהחליטה לפני מספר שנים, שהיא לא רק גוף שידור, אלא חברת תוכן ישראלית ובין לאומית. זהו יום חשוב לדרמה הישראלית ולכישרונות שיש כאן. זה יום משמח במיוחד, למי שיצר את להיות איתה, אסי עזר ולכל מי שהפך אותה למה שהיא, עודד רסקין הבמאי ולצוות השחקנים בראשות רותם סלע ואביב אלוש. תודה לכל הצוות והמפיקים ותודה מיוחדת לקרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת, שניהלה גם את כל הדרמות של להיות איתה בהצלחה רבה".