הרשות הפלסטינית תשלם פיצויים בסך 2 מיליון שקל לאשתו ולבתו של גד רג'ואן ז"ל, שנרצח על ידי פועל פלסטיני שעבד אצלו במפעל המזון המשפחתי באזור התעשייה עטרות בפורים 2002.
 
פיגוע הטרור התרחש בעיצומה של האינתיפאדה השנייה, והוא נעשה בהדרכתו ובהכוונתו של מי ששימש באותה תקופה כעוזרו הבכיר של בכיר הפת"ח מרוואן ברגותי, המרצה בכלא בישראל חמישה מאסרי עולם על מעורבותו בפעילות הטרור. בשנת 2008, שש שנים לאחר הרצח, הגישו מאיה ואן, אלמנתו ובתו של גד, תביעה נגד הרשות הפלסטינית וראש ממשלתה וגם נגד ברגותי לבית המשפט המחוזי בירושלים. בתביעה דרשו האלמנה והבת פיצויים של יותר מ־130 מיליון שקל מהרשות הפלסטינית בגין כל הנזקים הכלכליים שנגרמו להן בעקבות הרצח. 
 
בין פרקליטן, עו"ד שבת לוי, לבין עו"ד יוסף ארנון, שייצג את ראש הממשלה הפלסטיני, התנהל משא ומתן שארך כמה שנים. לבסוף, בצעד נדיר וחריג, החליטה הרשות הפלסטינית לחתום על הסדר פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. על פי ההסכם, שתוכנו מפורסם בלעדית ב"מעריב", הרשות הפלסטינית תכיר באחריותה לפיגוע ותשלם שני מיליון שקלים למשפחת רג'ואן.
 

ניסיון העבר מלמד כי תביעות נגד הרשות הפלסטינית בגין אחריותה או לפיגועי טרור נגד ישראלים מתנהלות במשך שנים על גבי שנים, כאשר הרשות עושה כל שלאל ידה על מנת לעכב את ההליך כמה שיותר זמן. יש להעריך כי הסדר פשרה זה ידרבן נפגעי טרור נוספים להגיש תביעות נזיקין נגד הרשות הפלסטינית בגין אחריותה לפיגועים שביצעו תושבים המתגוררים בתחומה ואף הוסתו לבצע את הפיגועים על ידי בכירי הרשות.
 
פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות המלווה על ידי תנועת "אם תרצו", הגיב לחשיפת "מעריב": "מדובר בהסדר פשרה בו הרשות הפלסטינית לוקחת סוף סוף אחריות על הפיגועים המבוצעים על ידי בני עוולה. שום דבר לא יחזיר את גד ז"ל ואת שאר נרצחי הפיגועים באירועי הטרור, אך אין ספק כי בעקבות הסדר הטיעון משפחות נוספות יגישו תביעות נגד אותם תומכי טרור".