חגיגות האירוויזיון החלו אמש רשמית בתל אביב, עם אירוע "השטיח הכתום", במסגרתו התארחו המשלחות מאירופה ברחבת כיכר "הבימה" בתל אביב, שהועבר בשידור ישיר ב"כאן 11". כבר ביום שלישי תיפתח התחרות הרשמית בתל אביב ותשודר בתאגיד השידור הישראלי ובעשרות מדינות בעולם. עם זאת נראה כי הקהל בישראל ממשיך להתעניין בתוכנית הריאליטי הוותיקות ואהובות עליו, ובערוצים המסחריים משדרים עסקים כרגיל, וממשיכים לשבץ את תוכניות הריאליטי האהובות "חתונה ממבט ראשון" ו"הישרדות VIP".



אמש שידרה "קשת 12" פרק נוסף בריאליטי "חתונה ממבט ראשון", במהלכו אחרי דקלה ואלון, הפיצוץ הגדול, הגיעו למומחים לנסות לגשר על הפערים, ואורטל ועידו יצאו לדרך חדשה ב"מגרש הביתי" של אורטל - העיר חיפה. הפרק קיבל 18.4 אחוזי רייטינג, שהוו עלייה מהפרק של מוצאי שבת שקיבל 16.3 אחוזים בלבד - ככול הנראה בגלל הבאזז שיצר הפיצוץ הגדול בין דקלה ואלון בפרק הקודם. 


נטע ברזילי. צלם : גיא גן ברוך
נטע ברזילי. צלם : גיא גן ברוך


במקביל, "רשת 13" שידרה פרק של "הישרדות VIP", בו הגיע הרגע ממנו חוששים השורדים במהלך כל עונה - אכילת מיני מאכלים מגעילים במיוחד - וקיבלה 15.8 אחוזי רייטינג, כאשר גם היא טיפסה מהפרק הקודם שקיבל 14.8 אחוזים.

למרבה ההפתעה, "ערב טוב אירופה" ששודרה ב"כאן 11" וליוותה בשידור חי את אירועי "השטיח הכתום" לקראת האירוויזיון קיבלה 2 אחוזים בלבד - נתון נמוך גם עבור התאגיד.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 11.2 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 7.3 אחוזים. "כאן 11" ששידר מהדורה מוקדמת של "ערב טוב אירופה" קיבלה אחוז רייטינג בודד.