מורן איטאס, צילום: לימור גרפינקלה.



07:30 כבר בסט הצילומים הראשון להיום, של מותג תכשיטי היוקרה Yvel, שאני הפרזנטורית שלו. הג'ט לג לגמרי כאן, ואין מצב להתחיל בלי הקפה הראשון של הבוקר. חמש דקות של נשימות, רגע לפני שמתחילים. 



מורן אטיאס, צילום: אלון שפרנסקי.



09:00 הצילומים בעיצומם, ואני קולטת כמה מזל יש לי - לעבוד בארץ שלי, בצילומים נינוחים שמאפשרים לי להיות כמו שאני ולענוד תכשיטים שמאירים אותי. אין כמו סט צילומים עם צוות ישראלי, שכולם בו מבינים את הבדיחות.



מורן אטיאס, צילום: אינסטגרם.



12:00 החלפות איפור־שיער בין תמונה לתמונה הם זמן השקט שלי בימים עמוסים. מצאתי את התמונה הזאת בנייד ונזכרתי כמה כיף היה לי להשתתף ולשפוט ב־"GOT TALENT ישראל", לדבר את שפת האם שלי ולהרגיש בבית. העוצמה שבתמונה, רגע לפני הצילומים, מרגשת אותי בכל פעם מחדש ומזכירה לי שחלומות מתגשמים.



מורן אטיאס, צילום: אינסטגרם.



14:00 בדרך לסט הצילומים הבא. חפפתי את השיער, הסרתי את האיפור ויצאתי רגע למרפסת כדי לקחת נשימה. למרות הלו"ז הצפוף בכל ביקור שלי פה, חשוב לי לפנות כמה דקות לעצמי ופשוט לנשום.



מורן איטאס, צילום: ערן פל.



15:30 כבר בסט הצילומים הבא, מפקידה את עצמי בידיה של הסטייליסטית סיוון חימי, ששלפה שמלה פרחונית וגרמה לי להתאהב בה. מי שמכיר אותי, יודע עד כמה זה נדיר ועד כמה אני מעדיפה לוקים סולידים ומונוכרומטיים.

מורן אטיאס, צילום: אלירן אביטל.

17:00 אמא שלי, יעל, מפתיעה אותי מאחורי הקלעים בביקור של חיבוק ונשיקה. אני קשורה מאוד למשפחה שלי והמרחק מהם הוא אחד הדברים הכי קשים עבורי בלוס אנג'לס. כשאני פה, כל סט הופך למצעד של אהובים שקופצים לחבק. 

מורן אטיאס, צילום: אלירן אביטל.


20:00 רגע מרגש שחברה תפסה מאחורי הקלעים, שנייה לפני שאני עולה לצעוד על מסלול תצוגת האופנה. איציק לוי, הבעלים של תכשיטי Yvel, עונד לי את הבחירות שלו. הוא פרגן לי לוק ששווה 4 מיליון דולר, ואני הרגשתי כמו נסיכה.

מורן אטיאס, צילום: אינסטגרם.


00:15 אחרי מקלחת מפנקת בבית המלון. נכנסתי למיטה ולא הצלחתי להירדם בגלל האדרנלין, אז החלטתי לצפות בסדרה החדשה "The Village" של אולפני יוניברסל NBC, שבה אני מגלמת את אווה, מהגרת מאיראן. לראות את עצמי על המסך, לשמוע אותי מדברת בשפה אחרת, זה תמיד מרגש. אני בוחנת את עצמי ולומדת המון. לילה טוב.