מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג, די ג'יי קו, סיפר לעיתון הקוריאה הראלד שהליקויים ב-Galaxy Fold נבעו מחדירה של חומרים לתוך חלל המסך, אך מהנדסי החברה פיתחו פיתרון שאוטם את המכשיר ופותר את הבעיה. הוא סירב לספק תאריך מדויק, אך ככל הנראה החברה תנסה להקדים את השקת המייט X, הסמארטפון המתקפל מבית וואווי, שתוכננה ליוני.



כזכור, סמסונג הודיעה בחודש שעבר על דחיית אירועי ההשקה של המכשיר המתקפל Galaxy Fold. "חלק מהנסיינים הראו לנו את השיפורים להם המכשיר זקוק, כדי להבטיח את חוויית המשתמש הטובה ביותר", אמרו אז. "כדי להעריך ולבצע בדיקות נוספות, החלטנו לדחות את מועד ההשקה של ה-Galaxy Fold".
באשר לבעיות שהועלו על ידי העיתונאים, לפיהן היחידות שקיבלו לסקירה התפרקו בתוך יום עד יומיים, הסבירו אז כי "מבדיקה ראשונה עולה כי חלק מהבעיות עשויות להיות קשורות למכה שקיבלו החלקים החשופים בציר הקיפול של המכשיר". 

 

בנוסף, מסרו כי "נמצא כי הימצאות חומרים בתוך המכשיר משפיעה על ביצועי התצוגה". בחברה ערכו בדיקות נוספות והתייחסו גם למקרים בהם קילפו את שכבת המגן "הפולימרי" שמותקנת: "המסך המרכזי של המכשיר מגיע עם שכבת מגן שהיא חלק ממבנה המסך. הסרה של שכבה זו או הוספה של דבק גורמת נזק בלתי הפיך. אנו נוודא כי מידע בנושא יועבר לצרכנים". מסיבות אלה, הוחלט כאמור לדחות את מועד השקתו של המכשיר.