הרבה פעמים אנשים נשואים מבינים שבעצם נמאס להם, והם לא יכולים לבלות אפילו שנייה אחת נוספת עם בני זוגם. בימינו, זה לגמרי נורמטיבי, ולכן שיעור הגירושים כל כך גבוה. אבל יש מי שעדיין רואים בכך צעד קיצוני, ומנסים במקום זאת להיפרד מבני זוגם בדרכים מפוקפקות יותר.

קחו לדוגמה את לאונרד אולסן בן ה-70, תושב פלורידה, שלטענתו ביצע עבירת תנועה חמורה בתקווה שיעצרו אותו ולא יצטרך לחזור לאשתו. אולסן תועד בידי שוטר עומד על כיסא הנהג, כשהוא מוציא את פלג גופו העליון מחוץ לגג ופורס ידיו לצדדים - כל זאת בעוד רכבו ממשיך לנסוע על הכביש.

כשנעצר, אולסן הכחיש תחילה את האישומים נגדו, אך טען שתכנן להסגיר עצמו בכל מקרה בגלל היחס הרע לו הוא זוכה בבית. "אשתי מתייחסת אלי כאילו אני המשרת שלה והיא האדונית שלי. נמאס לי מהחרא הזה", סיפר אולסן. הוא הוסיף שהוא "מעדיף להיכנס לכלא מאשר לחזור הביתה".
לשמחתו הרבה, משאלתו התגשמה באופן חלקי והוא הוכנס לתא מעצר. לאחר שהשוטרים הציגו בפניו את הסרטון המפליל הוא הודה במעשיו, אך טען שהרכב היה במצב של "נהיגה אוטונומית". הוא סיכם את מעשיו: "חשבתי שזו תהיה הזדמנות לשבח את אלוהים לרגע, וכך עשיתי".