אלימות קשה במשפחה: התביעה המשטרתית הודיעה היום (שני) כי הגישה כתב אישום נגד תושב רהט כבן 40 בגין תקיפת בת משפחתו באמצעות מגבה מכאני (ג'ק). זאת, לאחר שבשבוע שעבר, יום שני, התקבל במשטרה דיווח על אירוע תקיפה של אישה ברהט, בעקבותיו נזקקה לטיפול רפואי.



מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו לבית החולים בו טופלה האישה, עלה החשד כי בן משפחתה תקף אותה על רקע סכסוך משפחתי באמצעות מגבה מכאני וגרם לה לחבלות. לאחר התחקור בבית החולים, הותר הנאשם על ידי השוטרים, נחקר ונעצר.



בתיעוד האירוע, נראה הנאשם עוצר את רכבו בסמוך לבת משפחתו, מוציא את המגבה המכאני מתא המטען וכה אותה בצורה קשה. אמש, עם תם מלאכת החקירה, הוגש בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים.



כזכור, בחודש דצמבר האחרון הפגינו כ-50 אלף בני אדם בכל רחבי הארץ במחאה על אלימות נגד נשים בישראל והדרך בה מטפלות בה רשויות החוק. בחודש ינואר, ובעקבות המחאה, אישרה הממשלה סכום של 50 מיליון שקלים כסכום כולל לשנת 2019 למאבק בתופעת האלימות במשפחה, לאחר שראש הממשלה נתניהו הנחה בוועדת השרים להיאבק באלימות במשפחה. הממשלה אישרה תוספת תקציב של כ-20 מיליון שקלים בנוסף לכ-30 מיליון שהוקצו בבסיס התקציב לנושא בתקציב משרד העבודה והרווחה.