נציב תלונות הציבור על הפרקליטות, דוד רוזן, מתח אמש ביקורת על פרקליט המדינה שי ניצן בעקבות החלטתו שלא לחקור תלונות נגד המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, בחשד שניהל מערכת יחסים עם קצינה ממערך המודיעין במשטרה. הערב (שני) פרקליטיה של צ', שהתלוננה נגד רוני ריטמן והוזכרה בדוח של רוזן, תוקפים את הנציב וטוענים כי התייחסותו הייתה בזויה ומהווה חדירה לפרטיות - בין היתר כיוון שהסתמך על מכתבים אנונימיים. 

"אתמול, בהפתעה גמורה, למדה מרשתנו מתוך פרסומים סנסציוניים בתקשורת, על טיפולך בתלונה הנוגעת אליה ישירות ואשר כוללת טענות בוטות וקשות ביחס להתנהלותה",נכתב במכתב ששלחו עורכי דינה של צ', ז'ק חן, מיכל רוזן-עוזר ותאיר בן שושן. "למרבה הזעזוע, מתברר כי מסקנותיך מתבססות על מכתבים אנונימיים שכוללים רכילות משרדית זולה וחסרת שחר". 
על פי המכתב, מעולם לא התקיימה מערכת יחסים אינטימית בין צ' למפכ"ל או לתת ניצב נ', וכי רוזן סיכם את בדיקתו במכתבים אנונימיים בלבד מבלי לבדוק אותם מול הקצינה.

 

רוזן, כזכור, טען בדוח כי בין צ' למפקדה נ', התנהלה לכאורה מערכת יחסים פסולה בחטיבת המודיעין של המשטרה. כמו כן, טען כי על פי החשד, בהמשך קיימה צ' גם מערכת יחסים אישית עם המפכ"ל דנינו. 
כעת, טוענת צ' כי "האמור במכתבים אנונימיים קיבל במכתבך תוקף של ממצאי עובדה המציגים, בחוסר רגישות משווע, את מרשתנו כאישה מופקרת שפילסה דרכה דרך מיטתם של קצינים בכירים במשטרה. אין מופרך ושקרי מדברים אלה".
בסופו של המכתב, דרשו עורכי הדין מרוזן לפרסם כי הוא חוזר בו מטענותיו ואף יתנצל בפני צ', וציינו כי היא "שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל צד שעומד לרשותה".