אם יש לכם בעיות בזוגיות היו בטוחים שאתם ממש לא לבד, זה קורה לכולם ומי שטוען שלא - משקר. ההבדל היחיד בין זוגות הוא הדרך בה הם בוחרים להתמודד עם הבעיות - בין אם זה על ידי דיבור, ייעוץ, לקיחת פסק זמן או אם אין ברירה אז על ידי פרידה. כמובן שיש אנשים שלא יודעים להבחין בין פתרון טוב לפתרון רע, ובוחרים בדרכים מפוקפקות כדי לשים סוף למריבות הזוגיות שלהם.
 
קחו לדוגמה את אל וייסמן בת ה-43, תושבת יוטה, שהחליטה להיפטר מבן זוגה על ידי כך שהרעילה אותו באמצעות חומר לפתיחת סתימות. על פי משטרת סולט לייק סיטי, וייסמן שמה את הנוזל על כף והגישה אותה לחבר בן ה-50, בזמן ששכב במיטתם המשותפת. היא סיפרה לו שזו "תרופת שינה", והוא האמין לה לחלוטין ושתה את החומר ללא חשש. למרבה האבסורד, לא הייתה לו כלל בעיה לישון והוא כבר היה חצי ישן כשווייסמן העירה אותו כדי לתת לו את החומר המסוכן.

זמן קצר לאחר שהוא שתה את הנוזל, בן הזוג החל לחוות כאבים עזים, מה שכנראה גרם לוייסמן לחוש חרטה ולקחת אותו לבית החולים. למרבה המזל, הוא שרד את ניסיון הרצח הזה ושוחרר יומיים לאחר מכן לביתו. באשר לוייסמן, היא נעצרה באשמת ניסיון רצח וניסיון הרעלה. היא סיפרה לשוטרים בחקירתה שהיא רצתה שהחבר "יישן לנצח". היא הודתה שידעה שהחומר הרעיל יהרוג אותו ושזו הייתה כוונתה.