פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פנו לפרקליטות על מנת לקבל את חומרי החקירה בתיקיו, זאת לאחר הסדר תשלום שהגיעו אליו עם רה"מ. "ראש הממשלה ופרקליטיו הגיעו להסדר זמני על תשלום מקדמה לשכר טרחתם כדי להתגבר על המכשול הראשוני של בחינת החומרים לשימוע", נמסר בהודעה מטעם ראש הממשלה.
עוד נאמר כי "ראש הממשלה עומד על זכותו לקבל סיוע כספי להגנתו המשפטית, כמו כל איש ציבור, אל מול סכומי העתק שהמדינה הוציאה בעניינו. לפיכך, פנו פרקליטי ראש הממשלה נתניהו לקבל את החומרי החקירה".

ממשרד המשפטים נמסר כי "לשם קידום הליך השימוע וקביעת המועד בהתאם, הגיעו לפני זמן קצר אל משרדי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) נציגים מטעם ראש הממשלה ואספו את ליבת חומרי החקירה בעניין מרשם". עוד נמסר ממשרד המשפטים, כי סנגוריו של רה"מ הבהירו כי בכוונתם לתאם מועד לשימוע עם לשכת היועמ"ש בעניינו של נתניהו עד ליום שני הקרוב.

לקיחת החומרים ע"י באי כוחו של ראש הממשלה מגיעה לאחר סאגה ארוכה שכללה את סירובם של הפרקליטים לקבל את החומרים בעקבות המחלוקת הכספית.

ביום ראשון האחרון, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי מסר לפרקליטים את החומרים באמצעות שליח, אך אלה טענו כי לא קיבלו אותם. לדברי גורמים בפרקליטות, השליח הביא את חומרי החקירה למשרדו של בא כוחו של נתניהו, נבות תל צור, והגיש אותם למזכירתו רונית, היא פתחה את המעטפה וטלפנה לתל צור, שלא היה במשרד, והוא הורה לה לא לקבל את המכתב ממנדלבליט ודיסק־און קי שהכיל את חומרי החקירה. לטענת גורמים בפרקליטות, השליח היה המום ואמר: "דבר כזה עוד לא קרה לי".