חושבים שאתם מתנהגים בצורה ממש מופרעת תחת השפעת אלכוהול? ובכן, לא משנה מה תעשו, אין סיכוי שזה יצליח להתעלות על מה שעשה תושב סין, בליל הוללות ביזארי, הזוי וקריפי במיוחד. הגבר בן ה-63, ממחוז חוביי שבמרכז המדינה, הרגיש אי נוחות בגרון במשך זמן רב, אבל מאחר שזה לא הפריע לו לנשום ורק הקשה עליו מעט לבלוע הוא לא הלך לרופא.

עם זאת, בשבוע שעבר הוא עבר חוויה מאוד מפחידה בזמן שיצא לשתות עם חברים, שגרמה לו להבין שמשהו מאוד לא בסדר איתו. כמו בפעמים רבות אחרות שיצא לבלות, הוא השתכר וחש בחילה, מה שבדרך כלל קורה למי ששותה יותר מדי. אך הפעם כשהוא הקיא הוא חש כאב חד בגרון, ואז הרגיש מעין חתיכת בשר גדולה בתוך הפה שלו. באופן מוזר, נראה שחתיכת הבשר הייתה מחוברת למשהו, לכן הוא לא יכול היה פשוט להוציא אותה החוצה.
כשהוא משוכנע שמדובר באיבר חיוני בגופו, הוא לקח כוס מים ובלע את החתיכה חזרה. מבועת ומבולבל ממה שקרה לו, הוא הלך סוף כל סוף לקבלת טיפול רפואי, וסיפר לרופאים מה קרה. בבדיקה אנדוסקופית, התברר ש"חתיכת הבשר" בגרון שלו היא גידול שממוקם בחלקו העליון של הוושט. אך למרבה המזל, הגידול הוסר בהצלחה והיה שפיר. הגידול, שאורכו היה לא פחות מ-15 ס"מ, מכונה פיברומה והוא יכול לגדול כמעט על כל איבר בגוף. אומנם הוא לא סרטני לרוב, אבל המיקום שלו כן יכול לגרום לבעיות בריאותיות, כמו במקרה זה. כמו כן, במקרים מסוימים ללא טיפול הוא עלול להפוך ממאיר.