בינדר (46) החל את דרכו בקבוצה בשנת 2000 כמנהל מכירות שוק ההון, לאחר שהגיע אליה מהחברה האם, קבוצת יפעת. בתפקידו הנוכחי מרכז בינדר הן את פעילות שוק ההון בקו מנחה והן את פעילויות אספקת המידע העסקי ממשרדי הממשלה כגון משרד המשפטים.  


כזכור, קו מנחה קיבלה מבנק ישראל אישור עקרוני להשקת לשכת אשראי.  פעילות הדירוג הצרכני תוכל לאפשר ללשכת האשראי של קו מנחה לתת תמונת מצב עדכנית ומלאה בנוגע לאשראי הצרכני של אזרחי ישראל לרבות האפשרות לשפר את התנהלות משק הבית ולקבל החלטות כלכליות ופיננסיות מושכלות. 


עם מינויו מסר בינדר: "אני שמח ונרגש לקבל על עצמי אתגר ניהולי פורץ דרך המשלב הון אנושי מדהים, טכנולוגיה מתקדמת ושוק צרכני רחב הדורש פתרונות מידע מהירים מקצועיים ואמינים".

שי מגל, מנכ"ל קו מנחה, הוסיף: "אנחנו רואים בפעילות החדשה מנוע צמיחה עתידי במיוחד לאור ניסיונה רב השנים של הקבוצה בעיבוד והנגשת מידע בעולמות מגוונים. מינויו של בינדר, ממנהליה הוותיקים והמנוסים של קו מנחה, נועד לאפשר לנו להשיק את הפעילות הן ברמת המוצרית והן ברמת המסחרית תחת ידיו של מנהל מנוסה ומוכשר, עם חיבה גדולה לחיבור שבין מידע, טכנולוגיה ומכירות. אני סמוך ובטוח שהוא ימשיך את הצלחתו הרבה בקו מנחה גם לתחום פעילות זה".