אקולוגים גם בתל אביב: יקב תבור הקים את בר יין, הישראלי היחידי והמרכזי, בפסטיבל תל אביב EAT, אשר פועל מתחילת השבוע וילווה את אירועי העיר לאורך כל השבוע ועד הגמר הגדול ביום שבת.



כחלק מאסטרטגיית המותג, במסגרתה הפכו בשנים האחרונות כל כרמי היקב לאקולוגיים, יגיש יקב תבור את היינות למבלים בפסטיבל תל אביב EAT בכוסות רב פעמיות, זאת מתוך מטרה לחסוך בפסולת המצטברת באירועים מסוג זה.



המבלים יוכלו לרכוש את כוס היין הראשונה במחיר של 20 ₪, כאשר כל מזיגה נוספת של יין, ממבחר היינות של תבור, תעלה 15 ₪ בלבד.



בר היין הרחב יגיש מגוון יינות החל מהמוסקטו המבעבע, הסוביניון בלאן והרוזה מסדרת אדמה ועד הרעם והסופה, כאשר הכול במחירים נגישים מאוד של 15-25 ש"ח לכוס.



יקב תבור, הממוקם למרגלות הר התבור בגליל, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ, תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים, הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, אשר יחד איתו יוצרים את היין היינן אור נדבך והאגרונומית מיכל אקרמן אשר מטפחת את הגפנים.



שעות פתיחת מרכז המבקרים: ימים ראשון-חמישי 17:00-9:00, שישי וערבי חג 16:00-9:00, שבת - סגור. יקב תבור, מרכז המבקרים, כפר תבור, טלפון: 04-6760444.