בנס נמנעה טרגדיה: פעוט בן שנתיים חולץ במצב יציב ובהכרה לאחר שנמצא ברכב נעול בקרית מלאכי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח שהבחינו בילד ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את הפעוט שסבל מפגיעת חום, ולאחר בדיקות רפואיות ראשוניות הוא פונה במצב יציב באמבולנס מד"א לבית החולים "קפלן" ברחובות. 



חובש רפואת חירום במד"א, יוסי סמדג'ה סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי ילד בן שנתיים נעול בתוך רכב וחגור במושב הבטיחות כשצבע עורו אדום והוא מזיע. אזרחים שהיו במקום ניסו לחלץ אותו והבנתי מיד שהילד נמצא בסכנת חיים. בעזרת פטישון מיוחד ניפצתי את שמשת הרכב הקדמית. תוך כדי שהוצאנו אותו מהרכב ביצעתי בדיקות רפואיות וזיהיתי שהוא סובל מפגיעת חום".



הפרמדיק המשיך: "קיררתי במהירות את הילד עם מים והכנסתי אותו לאמבולנס לקירור עם מזגן. מצבו של הילד לשמחתי הרבה היה יציב והוא פונה לבית החולים בהכרה מלאה. סיפרו לי שהילד שהה ברכב כחצי שעה ובמזל עוברי אורח ראו אותו והזעיקו אותנו. זה יכל היה להיגמר בטרגדיה".



כזכור, בחודש מרץ האחרון קצין משטרה יצא מביתו לכיוון תחנת המשטרה. כשהגיע לאחת התחנות במחוז חוף, הוא החנה את הניידת כהרגלו, ושכח בתוכה את בנו הפעוט. שוטרים מהתחנה, שיצאו מהניידת לפעילות, לא הבחינו אף הם כי במושב האחורי הושאר הפעוט.



במסגרת אותה פעילות עצרו השוטרים למשך כ-20 דקות באחת החנויות בעיר באותו המחוז, ועובר אורח שחלף במקום הבחין בפעוט שהושאר בתוך הניידת הנעולה כשהוא מבוהל ומותש, ככל הנראה לאחר שהתעורר משנתו. בעודו מתלבט אם לנפץ את שמשת חלון הרכב, החליט עובר האורח לבדוק אם השוטרים נמצאים בקרבת מקום. בסופו של דבר הוא איתר אותם בחנות, וכשקרא לעברם, הם נדהמו לגלות שבניידת נמצא בנו של הקצין.



.