אפשר לוותר על הרקדניות המעופפות, כדורי המתכת הענקיים והשפם של קובי מרימי, ולהכריז על הזוכה הגדולה של אירוויזיון 2019 - בר רפאלי. כלומר, בשביל מיליוני האירופאים שיוצאים מגדרם מהתרגשות משירי פופ מסונתזים עד אפר-קונפטי, אפשר להמשיך עם שלב חצי הגמר השני והגמר הגדול, אבל רגע אחד של הומור עצמי (דקה 1:46:00) הוכיח שלדוגמנית הישראלית ולתאגיד השידור הישראלי "כאן 11" בהחלט יש את זה.

רגע לפני שהסתיימה ההצבעה ל-17 המדינות שהשתתפו בחצי הגמר, עמדה רפאלי בשמלת פאייטים מנצנצת על הבמה הגדולה בעולם יחד עם ארז טל, ועודדה את הצופים להמשיך להצביע, כי "30 שניות זה כל מה שנשאר לכם כדי להכניס את המדינה שלכם לגמר" - ממש כאילו היה מדובר ב"אקס פקטור" הקטן שלנו. כדי לעודד את ההצבעות הוסיף טל: "אם כבר ניצלתם את זכותכם, התקשרו לאמא שלכם, התקשרו לסבתא שלכם, התקשרו לאקס שלכם!". רפאלי, שלא סיימה לימודים ב"בית צבי" והופעתה הכושלת כדיילת זוהרת בטלנובלה "פיק אפ" עוד תיזכר לה לדורות, זייפה הפתעה ואמרה: "מה?! לא! ארז, באמת. אל תתקשרו לבן הזוג הקודם שלכם. אולי אתה לא זוכר, אבל לא עושים את זה, מה שהיה בעבר זה עניין סגור".



כמובן שהשיחה הקטנה הזו בין טל ורפאלי לא רק הייתה כתובה ומוכנה מראש, אלא גם תוכננה בקפידה למביני דבר. בתחילת השנה התפרסם בתקשורת הישראלית כי הדוגמנית הישראלית עוברת תקופה לא קלה עם חקירות מס הכנסה כנגדה, בנוסף לחקירות, נאלצה הכוכבת גם לנהל, ככל הנראה, שיחה לא נעימה עם בן זוגה לשעבר, לאונרדו דיקפריו, בה ביקשה ממנו הצהרה כי התגוררה עמו, ולא הייתה למעשה תושבת ישראל בתקופה עליה היא נחקרת.

ההלצה הקטנה בין רפאלי לטל, שככול הנראה לא נכתבה על ידי הדוגמנית עצמה, מוכיחה את גדולתו של תאגיד השידור, שעוד מן היום שהעלה את הסרטון הראשון שלנו לפייסבוק לפני שעלה לאוויר - ידע לשדר תחכום וקרץ לצופים המתוחכמים יותר. בתוך מופע הענק בו צופים מילוני אירופאים, הצליחו ב"כאן 11" להשחיל בדיחה שרק הצופים הישראלים שמכירים בפרוטרוט את עולם הבידור הישראלי יוכלו להבין. כותבי הטקסטים, יחד עם רפאלי שבדרך כלל נמנעת מלהתייחס לחייה האישיים והסכימה הפעם לזרום עם הגאג, הצליחו להטיח סטירה מצלצלת בפניהם של כל מי שצקצקו על הבחירה בדוגמנית שמואשמת בעבירות מס להנחיית האירוויזיון.

אז באיזה מספר מצביעים לבר רפאלי?